Hårfarge og piercing

Nå var jeg så lei av at det var rosa flekker på alt håret mitt rører ved, særlig når det blir vått eller at jeg ligger med hånda mot håret. Rosa, rosa, rosa overalt. Så jeg tok en bleking fra manic panic. Jeg brydde meg ikke hvordan resultatet ble så lenge jeg slapp denne avfargingen overalt. Akkurat som jeg tenkte så ble ikke resultatet noe bra, men jeg tror hvertfall fargingen har stoppet. Så det blir ikke mer rød manic panic hårfarge på dette håret. Nå må jeg bare få bleket det en gang til og så skal det få en pause. Jeg får vel bare gå rundt med blondt hår en liten stund… hvis jeg blir kvitt denne fargen. Manic panic bleking fungerer best på naturlig hårfarge så jeg har fortsatt ikke fått ut all rødfargen. Helt ærlig har det vært mer rosa og jeg liker det ikke. Faktisk vurderer jeg å bare farge håret svart eller mørkeblått. Jeg vet ikke. Egentlig begynner jeg å bli ganske lei av å farge håret og det er jo ikke bra for håret heller. Blonde eller svart?

Først skal jeg hvertfall få ut denne fargen også får vi se hva det blir til. Nå skal jeg hvertfall slappe av og se på TV. Samboeren min har lagt seg så nå blir det litt alenetid.

Jeg har tatt ut og renset de som utvider hullene i ørene. Jeg har fått renset og smurt ørene og satt dem inn igjen. Dette tenkte jeg å gjøre hver gang jeg har dusjet. Det er en del jobb med dette så lenge jeg utvider og det ikke har grodd. Jeg må holde på med det så lenge jeg har tapers (utvider) og ikke tunnel (piercing). Viktig å holde det rent og pent så man slipper noen komplikasjoner.

Jeg tenkte at hvis jeg skulle gjøre dette så skulle jeg gjøre det riktig. Jeg skulle være nøye og følge alle råd om hygiene og stell av det. Så ingenting gjøres halvveis.

Nå har det faktisk gått 1 uke allerede siden jeg satte inn tapers på 2mm. Bare 3 uker til så skal jeg bytte til neste størrelse. Jeg tenker egentlig ikke så mye på det og jeg har egentlig blitt vant til å ha dem i øra nå, men når dagen kommer at jeg skal bytte så venter jeg nok ikke med det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg