Gresskar til pynt

Da har tingene fra kolonial kommet og utenom maten så fikk vi gresskar. Jeg kjøpte et stort gresskar og en kasse med noen små gresskar. Det store må jo skjæres før jeg kan vise dere hvor det skal stå, men de små kan jeg jo vise dere hvor jeg har pyntet opp med dem. I denne trekassen var det så mange fine gresskar. Jeg ble veldig positivt overrasket da jeg så innholdet i kassen. At det finnes så mange fine farger på gresskar viste jeg ikke. Eller jeg har hvertfall aldri hatt det før. Faktisk er dette første gangen jeg har pyntet opp til halloween inne og kun en gang før har jeg hatt gresskarlykter som stod ute. Så det å kunne bruke mine egne penger og pynte opp slik jeg vil har vært utrolig gøy. Så la oss se på gresskarene jeg har kjøpt og hvordan de ble til pynt.

De to gresskarene på siste bildet likte jeg utrolig godt. Jeg elsket fargene og mønsteret på dem. Så fine de ble sammen oppå hverandre. Og endelig fikk jeg brukt fatet til noe fint. Jeg har aldri vært spesielt flink til å pynte fat, men dette ble jeg veldig fornøyd med. Skikkelig høststemning og halloweenstemning på en gang. Nå ble det utrolig koselig her.

I tillegg til gresskarene så måtte jeg ha med den ene steinen jeg har malt. Den passet jo utrolig godt inn med resten også. Det eneste jeg gjerne skulle hatt til dette fatet hadde vært et lite fugleskremsel, men det har jeg ikke og det er et prosjekt jeg ikke orker å begynne på i år. Kanskje det er noe jeg kan gjøre til neste halloween. Nå er det jo ikke mange dagene igjen og da må jo alt pakkes bort uansett. Så ja, jeg kan heller notere meg det til neste halloween og forhåpentligvis får jeg til å lage et fugleskremsel da.

Utenom det store gresskaret (og 2 som kommer fra meny) så var det faktisk all halloween pynten for i år. Spooky season har vært utrolig gøy frem til nå og den beste delen kommer snart. Så da er det bare for meg å skjære gresskar og få tatt noen bilder så dere kan få se også. Enten blir det i dag eller i morgen. Jeg får se når jeg orker. For det å skjære gresskar er jo ikke akkurat gjort på 1-2-3.

Første og eneste gangen jeg har kuttet i gresskar så lagde jeg tingeling. Jeg skulle ønske jeg kunne vise dere bilde av det, men det lå ikke på bloggen og jeg har det heller ikke på mobilen så da blir det litt vanskelig. Dere skal hvertfall få se årets gresskar som jeg gleder meg veldig mye til å begynne på. Om jeg får med meg samboeren min på dette eller om jeg må gjøre alt selv vet jeg ikke ennå, men vi får se når jeg skal starte å skjære ut om han også vil bli med.

Bloggen på facebook HER

4 kommentarer
    1. Stemmer det. Jeg har jo sett det👍😃. De ble kanonfine. Jeg rakk aldri å skjære ut mine i dag, så da blir det en aktivitet for guttaboys i morgen. Vi tyvstarter med en minihalloweenkveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg