God morgen

En ny dag med nye muligheter. Det blir veldig spennende å se hva denne dagen bringer. På bloggen vet jeg jo hva som skjer, men ikke hva jeg faktisk skal gjøre ellers. Helt ærlig har jeg bare lyst til å komme meg ut, men samtidig ikke. Å få så verkinger i leddene som jeg fikk i går har jeg egentlig veldig lite lyst til å ha igjen, men jeg vil ikke sitte her inne. Det er begynner å bli veldig kjedelig så vi får se om jeg klarer å komme på noe gøy å gjøre i dag.

En ting er hvertfall sikkert og det er at jeg skal ta en dusj i dag. Dere aner ikke hvor deilig det er å kunne bruke vannet så mye vi vil igjen. Den første dusjen etter det der var helt himmelsk. Det begynner jo å bli en stund siden nå, men det var bare helt fantastisk. Og for dere som ikke aner hva jeg snakker om så skal jeg fortelle det ganske fort. Da raset i Gjerdrum skjedde så mistet vi strømmen og vi måtte koke vannet. Vi bor jo ikke så veldig langt fra skredet, men det er utenfor faresonen (takk og lov). Så vi måtte koke vannet vi skulle drikke og det vannet smakte ikke godt. Så nå som vi kan dusje og bruke vannet så mye vi vil igjen så blir det virkelig satt pris på. For jeg ville ikke dusje i vann som ikke var rent. Lukte leire? Nei takk du! Så jeg gikk 1 uke uten å dusje. Dere kan tenke dere hvor glad jeg var da jeg endelig kunne gå i dusjen og skrubbe meg ren. Så det er hvertfall planen for i dag om ikke noe annet.

Det er mye jeg har lyst til å gjøre, men siden jeg ennå ikke har sovet noe så får vi se hvor mye energi jeg har etterpå. Som regel sover jeg til kvelden, men jeg syns det er så kjipt fordi da mister jeg så mye tid. Det ville vært så mye enklere om jeg hadde klart å sove om natten.

Men i dag har jeg hvertfall noe veldig spennende å vise dere. Det er noe jeg jobbet med for en stund tilbake, men jeg ville vente litt med å vise dere fordi jeg har et system på hva som skal postes når. Så i dag blir det noe hobbyrelatert. Hva det er får dere se litt senere. Jeg gleder meg til å vise dere. Det var så gøy å holde på med.

Vil du vite hva det er så kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av det.

2 kommentarer
    1. Det med søvnen. Hvis du presser deg til å være våken nå, og fram til litt tidlig kveld? For å prøve å snu? Hold ut, fram til kl 19-20 f eks. Og så forskyver du LITT neste dag? Godt å komme seg ut litt 🙂 Det hjelper også på søvn, selv om jeg skjønner du har problemer med å få vondt av kulden. Ønsker deg en fin dag! 🙂

      1. Ikke så lett. Ligger i sykdommen fibromyalgi så jeg sliter med søvn uansett i tillegg til utmattelse. Noen ganger sover jeg alt for mye og andre ganger for lite. Det er også helt umulig å holde døgnrytmen på plass. Jeg har prøvd mange ganger å holde meg våken til kvelden igjen, men øynene bare detter igjen også sovner jeg. Når jeg ikke orker å holde meg i aktivitet så er det vanskelig å holde meg våken. Jeg er vant til det så for meg er det jo ikke noe problem. Bare kjipt pga bloggen. Jeg vil jo blogge mer om dagen, men da sover jeg. Heldigvis blir det bedre om våren og sommeren.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg