Gåtur og hårfarge

Da har vi kommet oss hjem etter en veldig fin tur i nabolaget. Turen ble mye lengre enn jeg hadde trodd og vi var ute i 25 minutter, men det var så deilig å bare nyte frisk luft og den flotte naturen. Samboeren min tik seg av pratingen for det meste og jeg tok noen bilder. For når jeg først kommer meg ut på tur så vil jeg gjerne knipse noen bilder. Når vi kom hjem så sier samboeren min at dette må vi gjøre hver dag så da fikk jeg beskjed om å dra han med ut på tur. Det er veldig fint å høre at han vil komme seg ut selvom han kanskje er litt sliten og egentlig ikke orker fordi det å gå en tur, selvom det bare er 10 minutter så gjør det noe med kropp og sinn. Man føler seg så mye bedre etter å ha vært ute på en liten luftetur. Det er jo ikke bra å bare sitte inne så jeg ble jo veldig glad å høre at han vil prøve å få dette til hver dag. Så får vi se hvordan det går og hvor langt vi klarer å gå hver dag. Jeg er veldig stolt av han at han orket å gå såpass lenge i dag etter å ha vært dårlig. Det betyr jo utrolig mye for meg å komme meg litt ut i naturen.

Over ser dere noen bilder som jeg tok på turen. Desverre fant jeg ikke noen hestehov eller noe sånt, men kanskje det kommer etterhvert. Jeg har jo sett at andre har lagt ut fine bilder av både hestehov og blåveis så jeg håper jo at vi klarer å finne det på en av våre turer fremover.

Men bilder ble det jo da uansett og det er så koselig å sitte å se på slike naturbilder når man kanskje ikke kommer seg ut en dag. Jeg er veldig glad i å ta bilder når jeg går turer og egentlig generelt når det er noe som skjer. Plutselig finner jeg noe fint jeg har lyst til å ta bilde av. Det kan nok være litt slitsomt når man skal gå tur med meg fordi jeg går ikke tur for å gå tur, jeg gjør det for å ta bilder og kikke på naturen. For hvis man lukke opp øynene så er det utrolig mye fin natur og mange flotte detaljer som passer perfekt på et bilde. Jeg har jo tatt mange naturbilder opp igjennom og hvis jeg blir ekstra fornøyd så har dem havnet i ei ramme på veggen. De fleste bildene jeg har rammet inn er jo enten av utsikten eller av dyr. Jeg har 1 bilde av meg og min samboer også har jeg 1 bilde av tantebarna mine. Så det er ikke så mye bilder av oss rundt omkring. Det er 1 bilde jeg har lyst til å ramme inn og det er et bilde av meg og mi  samboer, broren hans og dama. Det bildet er jeg veldig fornøyd med så det skal i ramme etterhvert. Jeg har allerede fremkalt det og det ble så fint. Det gleder jeg meg til kommer i ramme. Eller så er det naturen og dyr som er finest i ramme. Vel, hvis man ser bort i fra mine fantastiske tantebarn da.

Nå skal jeg slappe av og se på bloggerne. Jeg vil bare sitte å nyte følelsen jeg sitter igjen med etter en så flott tur. Men på bildet over så kan dere ser hvordan fargene på håret mitt faktisk er. Nå har jeg jo vasket håret noen ganger og den rosa fargen holder seg veldig bra.jeg ble faktisk litt overrasket over hvor bra det faktisk er. Jeg vet ikke om det er fordi det er mitt hår eller om det er generelt, men jeg er hvertfall veldig fornøyd. Hadde det vært et annet merke så ville det vært stygt allerede så manic panic er mitt nye favorittmerke. Den blå fargen har også holdt seg sånn, men jeg syns ikke selve fargen var så fin som jeg hadde håpet. Kanskje håret mitt ikke var bleket lyst nok eller kanskje den fargen bare er sånn, men det ville nok vært mye finere med en litt lysere eller mer varm blåfarge til den rosa fargen. Jeg er ikke missfornøyd, men det kunne vært enda bedre. Også begynner jo håret mitt å vokse så jeg har allerede fått ettervekst og det er jo på en måte litt kjipt, men også greit siden jeg nettopp har klipt det. Jeg syns kanskje det er litt kort, men samtidig kan jeg ikke ha for langt hår heller siden det tugger seg mye mer da. Det viktigste for meg er egentlig at jeg har hår som er friskt og ser greit ut. Så får lengde og ettervekst bare være som det er. Jeg har jo hvertfall fått den fargen jeg ønsket og det er veldig gøy.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg