Gårsdagen var utrolig fin

Tidlig oppe som alltid og han ligger fortsatt å sover. Jeg skjønner han egentlig veldig godt for vi var på en skikkelig tur i går for å treffe et vennepar av han. Det var utrolig hyggelige mennesker og veldig lette å prate med. Vi storkoste oss med pizza på Charlies. Denne pizzaen skal dere få se snart, men jeg hadde ikke med mobilen min så han har bildet. Den var DIGER! Jeg hadde sikkert brukt en måned for å spise hele pizzaen. Nei, den var helt vill. Det var veldig gøy da. Alle ble mette hvertfall.

Jeg var utrolig heldig da vi var hjemme hos dem da. Der var det 4 små hunder og jeg hadde nesten alltid 1-3 av hundene å kose med. De kom bort på fanget mitt og var så søte. Det er i slike stunder man begynner å tenke tilbake på vesle Oliver som var blanding av samme som disse hundene jeg møtte i går. Jeg ble veldig glad av å ha disse hundene på fanget og over alt. Det var veldig hyggelig.

På veien tilbake til han så var jeg så utrolig trøtt at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Så kommer vi inn i leiligheten hans og skal sove så er jeg plutselig lys våken. Så han sovna og jeg var våken i 1 time til. Så var det tidlig opp i dag… igjen. Jaja, får trøste meg med at det er koselig å være her da.

Hva som skjer i dag vet jeg ikke enda. Dette sammen med han har vært spontant siden dag 1. Det er gøy da, selvom det er kjekt å faktisk planlegge litt av og til også. Det har da gått bra frem til nå. Vi får bokstavelig talt ta en dag av gangen. Jeg bare nyter dagene sammen med han og tar ting litt som det kommer. Jeg håper jo så klart vi har en fremtid sammen og alt det der, men akkurat denne gangen vil jeg bare nyte hvert sekund og leve her og nå. Jeg vil lytte til alt han har å si og være med på det han vil. Møte menneskene i livet hans som betyr mye for han og bare ha det hyggelig.

Bare på disse få dagene så har han klart å bedre matlysten min så det er jo veldig tydelig at jeg trives her hos han og at han er bra for meg. Nå har jeg slitt med matlysten alt for lenge og syns det er utrolig fint å klare å spise mer og mer for hver dag. En stor takk til han som er så snill mot meg og alle de rundt han som har tatt meg i mot med åpne armer. Som jeg sa til hun vi var hos så er jeg nesten litt redd for at dette er en drøm og at jeg skal våkne når som helst. Jeg har det mye bedre nå så han er jo veldig bra for meg. Jeg tror vi kan få en bra fremtid sammen og hjelpe hverandre til å få det bedre. Jeg er jo ikke den eneste som har hatt det tøft. Jeg tror dette er starten på noe bra.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg