For en helg, avslutter rolig.

På fredag var det Valentines day og det måtte jo feires. Jeg og kjæresten spiste sammen på mcern for så å dra på Colosseum i Oslo. Der så vi på Sonic. Det var en film begge hadde lyst til å se på og den skuffet ikke! En utrolig flott date med verdens beste kjæreste. Den beste dagen jeg har hatt på lenge. Dette var noe vi virkelig trengte begge to. Det var godt å komme seg ut av leiligheten og bare nyte tiden sammen. Uansett hva vi hadde gjort sammen så ville det blitt koselig. Jeg har det veldig fint sammen med han og er utrolig takknemlig for hver eneste dag jeg får tilbringe med han.

Lørdag ble også brukt utenfor leiligheten. Vi dro til brodern min som hadde bursdag for et par dager siden. Der ble det pølser, kake og masse folk. Jeg var ikke helt klar for mange mennesker, men det var veldig fint å være med familien min igjen. Kjæresten min fikk hilse på eldste brodern og familien hans. Det er noe vi hadde gledet oss til alle sammen. Etter å ha ligget syk så var han endelig frisk nok til å bli med å hilse på dem. Ikke helt i slaget, men allikevel utrolig bra at han klarte å bli med.

Etter bursdagen til brodern ventet en lang tur hjem med tog og buss. Det gikk forsåvidt ganske greit. Det var bakken på slutten som nesten tok livet av oss. Det har vært litt mye på farten og litt lite søvn. Så nå skal jeg ta det helt rolig og nyte stillheten her hjemme. Hjem kjære hjem. Jeg tror nok kjæresten også setter pris på en litt mer avslappet dag. Søndag er tross alt en hviledag.

Å være med familien min betyr alt for meg, men det er noe ekstra spesielt ved å komme hjem og dra på seg koseklærne. Når man bare kan sitte i stolen/sofaene og se på TV. Ingenting som MÅ gjøres og ikke noen planer for dagen man må haste til. Finnes ikke noe bedre når man har slitt ut kroppen i 2 dager. Men før noe som helst annet så skal jeg sove LENGE!

Jeg må jo si det har vært 2 fantastiske dager da. Med flotte mennesker blir dagene til gode minner. Og gode minner er virkelig noe man ikke får nok av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg