Filmingen ferdig

En ny dag med nye ting å gjøre. I dag har jeg nemlig fått filmet en god del av videoen jeg har snakket om. Ikke nok med det. Jeg har også fått alle de nye pyntetingene på plass og nå er det så utrolig koselig og fint her. Det kan hende jeg gir dere en liten house tour sammen med den siste videoen jeg skal lage i slutten av denne måneden, men siden det var så mye annet jeg skulle filme til denne videoen så tenker jeg kanskje det blir litt mye på en gang. Mye har endret seg fra første video der dere var med meg å dekorerte. Først og fremst har jeg jo måtte flytte alt fra det lille, runde bordet fordi planten måtte stå der. Også har det jo kommet mye nytt som trengte en plass. Så det er derfor mye å vise dere. Derfor skal jeg prøve å få med det i den siste halloween videoen. 22 og 29 vil det komme halloweenrelaterte videoer. Så får vi se hva som skjer ellers, om jeg har noen flere videoen som kommer i løpet av denne måneden.

Så ja, det er altså det jeg har fått gjort i dag. Hvertfall hittil. Det vil da si jeg har fått støvsugd og pyntet gangen, filmet alt jeg kjøpte i går og filmet ting jeg hadde fra før av, men ikke kom før etter at jeg hadde lagt ut videoen forrige gang. Så det er ganske mye nytt og spennende i denne videoen. For når vi var og handlet i går så fant jeg så mye stilig til halloween. Selvom jeg gjerne skulle hatt mer sånne ting som pynteputer, pledd og kopper så var det allikevel mye annet som ble med meg hjem i går.

Dette var jo da aller siste turen jeg skal ta i år. Noe som egentlig er veldig trist for jeg liker virkelig og dra for å se på halloween dekor når dem har så mye fint i butikkene for en gang skyld, men jeg kan jo ikke bruke alle pengene mine på halloween dekor. Eller jeg kan, men jeg burde ikke. Det kommer flere muligheter andre år og da kanskje det kommer noe jeg virkelig har lyst på. Akkurat nå har jeg mye fint og det ser veldig bra ut her. Så da får det være nok. Det var veldig gøy og utrolig koselig med en tur på senteret i går da.

Fremover nå er det jo andre ting jeg kan gjøre som også er veldig gøy. Det kommer definitivt til å bli mye baking fordi nå har jeg den hyssingen jeg trenger for hvertfall 2 av tingene jeg skal lage i oktober. Og så blir det mange koselige filmkvelder fordi det er mange filmer jeg må så før oktober er over. Koselig filmkvelder med levende lys og varme pledd. Det blir også en del tid som går til å skrive på disse julekortene som jeg skal levere i desember. For å lage så mange julekort krever en god del tid. Jeg har brukt mye tid på å klippe opp alle kortene og nå skal jeg skrive bak på alle. Når det er gjort så blir det å stemple motiv på de som ikke har et julebilde (for jeg har ikke nok julebilder til alle kortene og det er veldig dyrt for dem). Også skal dem jo pyntes med diverse pynt som tar en god del tid. Alt dette skal være ferdig i løpet av november og jeg har skrivd på 50 av 500 kort. Med andre ord er det ganske mye jobb igjen og jeg har veldig mye som må gjøres utenom det også. Derfor har jeg satt av hvertfall 30 minutter hver kveld til å skrive på kortene. Ganske mye kan gjøres på 30 minutter så jeg kommer nok i mål etterhvert.

Så her er det mye som skjer om dagen. Med baking, youtube, kortlaging og så mye mer. Jeg har kanskje litt mange baller i luften på en gang, men det er bedre enn å ikke ha noe å gjøre. Å hele tiden ha ting å gjøre føles bra. Før var det omvendt og det er ikke bra å leve sånn. Derfor lagde jeg meg mye å gjøre ved å ta bloggen seriøs og starte youtube. Det har hjulpet min hverdag og jeg trives mye bedre med meg selv. Jobben har på mange måter reddet meg, men det er også ganske mye jobb som krever sitt. Godt å gi livet mening med noe som er gøy å holde på med da.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg