En rolig helg

Det var ikke helt meningen å blogge først nå, men dagen har faktisk gått i ett frem til nå. Så da var det på tide å ta en liten pause og fortelle dere hvordan dagen min egentlig har vært frem til nå.

Jeg startet dagen med å våkne kl.12:30. Ganske sent, men tydeligvis trengte kroppen min å hvile ekstra mye. Når jeg våkner så si samboeren min at han ikke har noe pålegg til frokost. Siden det var såpass langt på dagen så måtte vi jo i butikken å få kjøpt litt. Så da ble det også storhandel. Ja, når vi kom hjem så var det jo å pakke ut alle varene og det tok jo litt tid.

Først nå kan jeg sette meg ned og slappe av. Og her kommer jeg nok til å sitte frem til det er på tide å lage middag. I dag fant vi noe ekstra godt i tilbudshylla og det skal vi kose oss med i kveld, men før det blir det nok å lese noen sider i boka. Det føles ut som det blir en ganske rolig helg, men det var jo nøyaktig det jeg trengte også.

Snart blir det jo pynting av leiligheten og da må jeg hvile litt ekstra først sånn at jeg slipper å slite kroppen helt ut. Dagene går jo så fort. Det har jo allerede rukket å bli 18. September og det betyr jo at vi er over halvveis i måneden og nærmer oss spooky season med stormskritt. Så da er det bare å bruke helgen til å lade opp. For nå kommer det veldig mye spennende fremover som jeg må ha energi til.

Jeg håper alle har en flott helg og koser seg. Noen som har noen planer for denne helgen?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg