En minitur

Selvom jeg er syk så måtte jeg bare ut en liten tur. Det er jo ikke sånn at jeg går rundt blant andre mennesker og smitter dem, men jeg tok meg en liten gåtur tidligere i dag. Kun for å ikke bli sprø. Jeg følte meg veldig mye bedre tidligere i dag så jeg tenkte det kunne være greit å lufte hodet litt.

For å lufte hodet og ikke bli deprimert av alt dette så tok jeg noen steg utenfor eiendommen. Vi vet jo det ikke er corona og jeg var uansett den eneste som var ute å gikk. Så denne lille lufteturen hjalp virkelig på humøret mitt. Det har blitt så nydelig ute de siste dagene. Derfor gleder jeg meg ekstra mye til å komme meg ut på en langtur, men nå fikk det være nok med bare denne lille turen. For jeg burde jo holde meg mest mulig rolig og inne, men se så fint det er ute.

Ingenting gjør meg så glad som å se naturen gå fra vinter til vår. Jeg så til og med en humle i hagen her. Den var så søt og stor. Du vet det går mot varmere tider når til og med humlene har begynt å komme frem. Vårblomstene har jo for lengst kommet og det er rett og slett nydelig ute nå.

Bildene over her kommer hvertfall til å gi meg mye glede frem til jeg er helt frisk. For det blir ikke noen flere turer nå før jeg er kvitt alle symptomer. Så nå har jeg brukt tiden foran tven igjen. Samboeren min har jo vært på jobb og når han kom hjem var det rett på møte over nettet. Så han slapper av etter en lang dag.

Med andre ord blir det ganske stille og rolig her resten av dagen. Det er jo godt det også av og til. Hvertfall når man er syk. Så da blir det vel youtubevideoer på meg også sitter samboeren min og spiller. Jeg må jo si at dette har vært en ganske flott dag hittil. Selvom jeg gjerne skulle gått i skogen i flere timer og ikke minst vært frisk så har dette vært en god dag. Også får vi satse på en enda bedre dag i morgen sånn at jeg snart er helt frisk.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Fint at man kan ta seg en tur ut når man har tid. Naturen er vakker og det er fint utover nå. Blir en skogstur på meg i ettermiddag, er meldt litt kaldere utover men man må bare kle seg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg