En jobb å gjøre

I dag ble det en veldig fin tur som jeg viste dere mange bilder av tidligere i dag. Jeg har også fått lagd middag og satt sammen det jeg filmet i skogen. Nå mangler den bare en start og en slutt så er den klar for fredagen. Så litt har jeg da fått gjort etter at jeg kom hjem fra tur. I tillegg har jeg sett noen episoder av Gotham. Som forresten begynner å bli sinnsykt spennende. Også har tomatplantene ute kommet tilbake på plassen sin etter å ha stått under tak, mens det har regnet. Solen har nå tittet frem og det var meldt fint vær i morgen. Så da kan det være greit å få den tilbake i solen. Der de stod rakk ikke solen frem like mye og det er jo veldig kjedelig. Jeg vil jo at plantene skal vokse seg store og flotte. For at de skal gjøre det så trenger de solen.

Og det er alt som har skjedd i dag. Nå prøver jeg bare å slappe litt av på sofaen. De kurvene som plantene står oppi er ganske tunge og jeg kom nettopp inn. Så nå blir det litt mer tid foran tven også blir det vel ikke lenge før jeg legge meg.

I morgen tenkte jeg å bruke en del tid til å jobbe, men hvis det blir veldig fint vær så skal jeg definitivt nyte dagen i solen ute i hagen. Også blir det selvsagt litt middag. Jeg har blitt mye flinkere til å lage middag hver dag og jeg håper det fortsetter. Det er hvertfall mye billigere enn å kjøpe og få levert på døra. For ikke å snakke om at det er mye sunnere. Så derfor prøver jeg så godt jeg kan å finne en balanse sånn at jeg har ork til å lage middag. Også er det jo ekstra gøy når jeg kommer med oppdatering her på bloggen i slutten av uken. Det gir litt mer motivasjon når man vet at det er en del av bloggens innhold.

Nå skal jeg som sagt slappe av foran tven også får vi se hvor mye jobb jeg får gjort i løpet av morgendagen. Jeg har en del ting på listen som må gjøres. Planlegging er 50% av jobben, men også halvparten av moroa om du spør meg. Derfor gleder jeg meg alltid til en dag med planlegging.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg