En ekstra lang dusj

I går var ikke en veldig god dag, men i dag skinner solen og humøret mitt ble litt bedre etter å ha kommet ut av dusjen. Jeg har nettopp kommet ut av dusjen og jeg føler meg ti tusen ganger bedre. Det hjelper å ta vare på seg selv og gi seg selv litt ekstra pleie. Så i dag startet jeg dagen med Glöd scrub. Den gjør ansiktet mitt så utrolig mykt.

I tillegg til Glöd så hadde jeg både bodyscrub, bodybutter, hårserum og mer. Jeg prøvde med andre ord å skrubbe bort depresjonen. Det hjalp hvertfall en god del og jeg er klar for denne nye dagen. Om jeg får gjort så mye vet jeg ikke, men så lenge humøret er bedre så er jeg fornøyd. For gårsdagen var et mareritt.

Jeg har også begynt å bruke en sjampo som skal hjelpe å få vekk fargen i håret mitt. For om ikke så alt for lenge så tenkte jeg å farge håret mitt på nytt. Dere har sikkert sett at håret mitt trenger en aldri så liten farging. Etterveksten er grusom og etter å ha brukt denne sjampoen har mye av fargen min gått ut. Det beste er at det fader ganske bra. Jeg må jo allikevel bleke det fordi etterveksten min er jo ganske mørk og det er mye farge igjen selvom denne hjelper en god del. Så la oss ta en titt på hvordan håret mitt faktisk ser ut nå.

Som dere kan se så er det veldig mye blondt som har kommet frem. Med et hint av rosa, men det er jo bare fint. Det er etterveksten som er grusom. Og hvis man ser nedover så går det mot lilla. Helt nederst er det en litt mer blålilla og det er jo der blåfargen var. Det er ikke mye igjen av det blå, men der håret som var farget blå vises veldig godt at var farget blått. Så denne sjampoen er jo ikke perfekt, men det har mer med mitt farget håret å gjøre. For det blonde er jo etterveksten min som har blitt farget med den fargen som sjampoen virker på. Så er det jo så mye annet i håret. F.eks er den blå Manic Panic. Med andre ord er det kaos der som overalt ellers i livet mitt, men det kommer nok til å bli bra til slutt. Jeg må bare være litt mer tålmodig enn jeg har vært når jeg skulle farge det. For nå er jo ikke håret mitt så ødelagt som det var og jeg vil gjerne holde det sånn.

Så jeg bruker en hårolje fra MayBeauty som virker veldig godt for meg. Det styrker håret mitt og gir det en veldig fin glans. Også er det alltid silkemykt etter at jeg har dusjet og hatt i denne oljen. Jeg ser virkelig så stor forskjell og derfor liker jeg produktene dems.

Nå skal jeg nyte mitt gode humør, følelsen av å være nydusjet, ren hud, silkemykt hår og den avslappede følelsen jeg nå sitter med. For det er lite som slår den følelsen av å være ren og nydusjet. Også får vi vel bare se hvor denne dagen fører meg. Akkurat nåvar det godt å bare ta det helt med ro. Det er første gang på veldig lenge at jeg har følt meg så avslappet, så dette skal jeg nyte.

Følg bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg