En annerledes serinakake

Etter å ha lagd noen serinakaker så hadde jeg fortsatt en del deig igjen. Så jeg tok deigen ut av kjøleskapet og lagde noe litt annerledes. Denne gangen brukte jeg bare fantasien og håpet på det beste. Jeg må si at det gikk faktisk ganske bra.

Oppskriften på serinakaker har jeg allerede lagt ut på bloggen. Du finner den ved å trykke HER. Nå tenkte jeg bare å komme med et lite tips for deg som kanskje syns serinakake smaker litt kjedelig. For mange julekaker smaker jo det samme. Det er tørre julekaker. Så hvis man ønsker å gjøre litt mer ut av det og få litt mer smak i kakene som kan du gjøre som meg. Alt du trenger er Nutella.

For å lage mønsteret på kanten så har jeg bare brukt en gaffel og dyttet forsiktig ned. Det er jo en veldig enkel måte å gjøre kakene litt mer spennende og smakfulle på. Også trenger det jo ikke å være Nutella. Du kan jo bruke hva du vil. Kun fantasien sitter grenser, men jeg er mest glad i sjokolade så da ble det Nutella i mine fylte serinakaker.

Lyst til å prøve? Hva vil du fylle de med?

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av smart tips som dette og andre oppskrifter nå i julen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg