Det går fremover

Som sagt så prøvde jeg å holde meg våken til kvelden, men som vanlig så ble jeg så trøtt at jeg til slutt sovnet. For når jeg blir trøtt så begynner øynene å svi. Da må jeg lukke øynene en stund og noen ganger sovner jeg. Så før samboeren min hadde rukket å komme tilbake så hadde jeg sovnet. Det er ikke så lett å snu døgnet, men jeg gir meg ikke. Vi får vel bare vente og se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken i dag. Mandag sovnet jeg kl.16:00 og i går sovnet jeg kl.16:30. Kan jeg slå den tiden i går så er jeg veldig fornøyd. Uansett er det verdt å prøve sånn at jeg kanskje kan begynne å blogge til normale tider.

Så var det dagen i dag da. Hva skal vi finne på i dag? Jeg har hvertfall lyst til å lage noe middag for det ble det ikke i går. For etter å ha sett en film så var jeg utslitt og trøtt. Derfor prøvde jeg å få sove mer i natt. Kanskje jeg hadde vært mer opplagt, men det skjedde ikke. Selvom jeg er småsliten og trøtt så får jeg ikke alltid sove, men nå har jeg jo sovet ganske lenge da.

Bare fordi det ble en litt dårlig dag i går så betyr jo ikke det at dagen i dag blir det samme. Dessuten er samboeren min hjemme i dag så da kan jeg faktisk få lagd middag tidligere. Ja, jeg kunne gjort det i går også, men det skjedde jo ikke. Så jeg får bare håpe og tro at dagen i dag blir bedre.

Hvis dagen blir bedre i dag så har jeg lyst til å få tatt litt oppvask i dag og rydde stuebordet i tillegg til å lage middag. Også får jeg se om jeg klarer å få sett en film også. Jeg har jo så mange bra filmer som jeg har kjøpt inn, som jeg har veldig lyst til å se. Så vi får se hva jeg får gjort. Først må jeg hvertfall komme i gang med dagen for akkurat nå har jeg nettopp våknet og er ganske sliten i kroppen, men sånn er nesten alle dager. Spesielt nå på vinteren. Kroppen verker, er tung og uten energi, men det blir som regel bedre utover dagen. Forhåpentligvis blir det bedre utover dagen.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg