Bloggen har blitt en fulltidsjobb

I natt ble det vist mye “kontorarbeid” på meg. Jeg har nemlig sittet og skrivd ned idéer og planlagt mye fremover. Det var time etter time med Pintrest, skrivebøker og MYE tenking. Først og fremst må jeg si at det er godt å ha nok energi til å gjøre alt dette og så er det mye arbeid som er gjort. Nå har jeg skrivebøker til å skrive forskjellige ting i. Alt er et stort, ryddig system og ikke noe ligger på mobilen eller word lengre. Jeg foretrekker å ha det på et papir sånn at jeg ikke mister noe av det jeg har jobbet med. Så nå har jeg altså alt under kontroll. Det er en så deilig følelse. Allikevel er det mye arbeid som gjenstår, men jeg trengte en liten pause nå. Så jeg har fått spist litt og nå ser jeg litt på youtube før jeg skal tilbake igjen til skriveblokkene. Og sånn går altså natten for meg.

I går sov jeg ganske mye av dagen, men jeg fikk hvertfall spist geléen jeg hadde lagd. Den smakte veldig godt så pasjonsfrukt gelé kommer jeg nok til å kjøpe flere ganger. Etter det så satt samboeren min og jeg å spilte både ludo og stigespill. Om dere ikke har fått det med dere så har jeg jo kjøpt en sånn samleboks med flere spill. Så det ble brukt allerede samme dag som jeg fikk det i posten. I tillegg satt jeg å slappet av med litt kabal. Jeg klarte faktisk å løse 3 av 5 så det syns jeg var ganske bra gjort. Også var det utrolig moro å bare slappe av med litt kabal. Kortstokken var også med i samleboksen og det var bra fordi jeg tror ikke vi har en kortstokk her fra før av.

Etter det har det altså bare vært jobb, jobb og mer jobb, noe jeg virkelig elsker å gjøre. Det å sitte her og kunne forbedre bloggen sånn at dere kan få noe bedre å lese er noe av det beste jeg vet. Bloggen er noe jeg tar veldig seriøst og det er noe jeg har lyst til å holde på med så lenge som overhode mulig. Slevom det ikke har gitt meg noe inntekt hittil så føler jeg allikevel at dette er en jobb og det betyr mye for meg. Så jeg putter gjerne hele min tid på å forbedre bloggen, gjøre den bedre for dere lesere. Og derfor har jeg sittet med papirarbeid i hele natt, for dere.

Å gjøre bloggen bedre og gjøre mange endringer krever en del tid og planlegging. I tillegg skal jeg jo lage gode innlegg og ta bra bilder til bloggen. Så det er ikke så veldig mye mer jeg har tid til i løpet av natten da. Og når dagen kommer så prøver jeg jo å få meg litt søvn. Det betyr jo at mye annet blir satt på vent, men det er jo ikke for alltid. Jeg må bare få unna alt dette papirarbeidet og så kan jeg starte med alt det andre jeg har planlagt. Så fra neste uke så har jeg nok alt sammen å plass hvis jeg klarer å jobbe ekstra hardt i dag.

Utenom det så går det egentlig ganske bra. Jeg måtte vel bare komme meg over den tunge perioden, spesielt den ene dagen. Så jeg er mer enn klar for å fortsette å jobbe hardt, poste masse bra på bloggen og gjøre mye spennende i dagene fremover. Dette vil du ikke gå glipp av.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg