Bleke-hårkur-ansiktmaske

Reklame | LYKO

I dag var planen å bare nyte en rolig dag. Og jeg kan jo egentlig si at jeg har gjort det, men jeg måtte selvfølgelig få bleket etterveksten. Den er så klart ikke like lys som resten av håret, men det kan jeg leve med. Det var bare så deilig å endelig få vekk etterveksten. Jeg tok det veldig forsiktig og hadde det ikke i håret mer enn 15 minutter etter at jeg var ferdig med å smøre det inn. Håret mitt har jo vært igjennom ganske mye så jeg ville ikke skade det for mye.

Nå er hvertfall håret mitt bleket for sommeren. Så får vi se hvor lenge det får lov til å være blondt. Jeg hat jo fortalt dere at jeg ønsker å prøve ut en pastellfarger, men det blir ikke akkurat nå. Kanskje jeg farger det før vi drar på ferie, men jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Akkurat nå er jeg egentlig ganske fornøyd med hvordan håret mitt ser ut. Enda bedre blir det når jeg får brukt det shampooen en stund til. Jeg tok den i håret nå, men det vil jo ta et par vask før det ser ut som resten av håret.

Nå har jeg hvertfall fått tatt den dusjen jeg skulle i løpet av dagen. Og i dusjen ble det ansiktskrubb og hårkur. Etter dusjen ble det en ansiktsmaske. Altså denne dagen har vært veldig avslappende og deilig.

Dette trengte jeg virkelig nå altså. Og om du ønsker å vite hvilke produkter jeg har brukt så finner du listen under her. Det er produkter jeg virkelig liker og helt ærlig kan anbefale. Ansiktmasken gir mye fuktighet til huden og gir deg en så behagelig og avslappende følelse. Hårkuren gir liv til veldig stygt og tørt hår og hjelper skadet hår. Jeg elsket disse produktene.

Produkter jeg brukte i dag:

Camilla Pihl Shampoo

Camilla Pihl Conditioner

Camilla Pihl Hairmask

Glöd Sophie Elise Sheetmask

Schwarzkopf Blonde

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg