Bakeglede

I dag har jeg hatt så mye energi og kroppen har virkelig spilt på lag for en gang skyld. Ja, det har faktisk gått så bra at jeg har bakt to ting og nå holder jeg på med den tredje tingen. Det er ikke dårlig. I tillegg har jeg også fått inn en del jobbing. Så jeg er veldig fornøyd med hvordan dagen i dag har gått. Jeg har ikke fått tatt en dusj i dag da, men det gjør ikke noe fordi planene som egentlig var i morgen er blitt flyttet til søndag. Da har jeg nok av tid til å dusje og alt det der i løpet av morgendagen. Jeg kan også få slappet litt av. Det er også grunnen til at jeg har gjort så mye i dag. For hvis vi skulle bort i morgen så ville jeg jo selvfølgelig ikke holdt på så mye som jeg har gjort uten å få hvilt helt ut. Så det blir morgendagens oppgave. Nå har jeg jo oppskrifter til bloggen for 2 uker og det holder for denne gang. Dessuten skal jo alt dette spises opp også. Med kraftig nedtrapping i sukker så blir jo dette mer enn nok for de neste 2 ukene. Heldigvis er det ikke bare kaker osv. som blir bakt.

Men ja, dagen i dag har virkelig gått i ett. Jeg kan nesten ikke tro alt jeg har fått gjort og det etter en skikkelig dårlig natt søvn. Beste av alt er jo at jeg ikke føler meg så ille i dag som jeg hadde fryktet. Faktisk er det en stund siden jeg har følt meg så bra. Og det har jeg virkelig satt pris på. Det så klart vært litt avslappende stunder i løpet av dagen da. Samboeren min og jeg satt faktisk å så på Netflix og spiste middag i dag. Vi har ennå ikke fått kommet i gang med de nye episodene av Lucifer, men vi har sett på Rick & Morty som vi syns er morsomt å se på. En ganske sær, animert serie på Netflix. Den er ikke for alle, men vi digger den. Så det ble en liten pust i bakken da vi så på det sammen, men ellers har jeg faktisk brukt nesten hele dagen på kjøkkenet. Helt sprøtt hvor fort tiden går når man baker. Så fort at jeg ikke har spist siden kl.18:00 når vi hadde middag og det begynner å bli en stund siden. Da er det bra jeg har noe skikkelig godt til heving som jeg kan spise før jeg skal sove.

Så ja, i dag kan jeg virkelig si at jeg har gjort dagen min til en bra dag. Faktisk har det vært en helt strålende dag. Også har det vært bakevær i dag for det har vært mye overskyet i dag. Da er det ekstra godt å holde seg inne og holde på inne på kjøkkenet. Jeg må allikevel en liten tur ut i løpet av dagen. Noen ganger står jeg bare ute og nyter den friske luften og utsikten som vi er så heldig å ha fra utgangsdøra. Ikke mange har like flott utsikt som vi har. Så det er noe jeg virkelig nyter fordi plutselig flytter vi herifra og da vil jeg ikke se tilbake på disse årene og tenke at jeg tok det forgitt. Jeg står faktisk ganske ofte ute og se på landskapet, himmelen eller bare rundt i hagen. Det får meg til å slappe av. Enten det er når jeg ikke får sove om natten eller det er tidlig på morgenen. De øyeblikkene er så utrolig fine. Jeg går også ut når det er så varmt etter å ha bakt masse. For når man bruker ovnen så varmes det opp i leiligheten ganske fort. Da er det godt om været er litt grått og kjølig ute.

Pleier du å bare nyte noen minutter ute i frisk luft bare for en liten pause fra alt annet? Det burde du for det er helt utrolig hvor mye bedre man føler seg av litt frisk luft.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg