25% rabatt nå

Reklame | Lyko

I går brukte jeg både produktene fra Camilla Pihl og Sophie Elise. Så nå er det på tide med et innlegg der jeg forteller dere hva jeg syns om produktene så langt. Det er første gang jeg tester dem, men det er allikevel veldig mye å fortelle. Så hvis du er nysgjerrig på min mening så burde du lese hele innlegget. I tillegg vil jeg komme med linker til produktene sånn at du kan kjøpe dem om du syns at dette høres ut som noe du kunne tenkt deg.

Og nå er det 25% rabatt på alle produktene. 

Det første produktet jeg ønsker å snakke om og det første produktet jeg testet er peel off masken til Camilla Pihl. I startet trodde jeg at det ville bli alt for tynt lag og at jeg måtte bruke veldig mye for å kunne dekke fjeset, men når den stivnet så føltes den ganske bra. Den satt veldig godt og var lett å påføre. Jeg elsket hvor avslappende det var å ha den på og hvor fort den tørket. Jeg har slitt med å finne en peel off maske som tørker på siden av nesa, men det gjorde altså denne. Endelig en maske jeg liker. Og når jeg fikk den av som var huden myk. Så denne er jeg veldig fornøyd med. Terningkast 6 fordi jeg har aldri vært borti en så bra peel off maske før.

Og så var det disse til å legge under øynene. For meg gjorde de virkelig underverk. Jeg fikk en frisk og behagelig følelse av å ha de på. En følelse jeg aldri har fått av slike før. Når jeg har brukt sånne så har dem alltid sklidd ned og når jeg ligger har de sklidd inn i øyet, men ikke disse. De lå på plass og føltes helt perfekte. Så disse vil jeg også anbefale om du ønsker den avslappende, friske følelsen når du skal ha hjemmespa.

Til slutt testet jeg Sophie Elise sitt produkt fra GLÖD, ansiktskrubb. Først og fremst er dette et produkt man ikke trenger så mye av og vil holde en god stund. Til den prisen er jo det helt fantastisk. For det andre var produktet så lett å bruke. Det var ikke for hardt og ikke for rennende. Når jeg smurte det på huden så føltes det ut som en skikkelig god skrubb som virkelig gjorde jobben. Og det ferdige resultatet gav meg en silkemyk finish. Så selvom det er første gang jeg bruker dette produktet så er jeg forelsket. Dette er absolutt min nye favoritt. Jeg trodde MayBeauty var bra, men dette er absolutt mye bedre. Og jeg kan nesten ikke vente med å bruke det igjen. Derfor håper jeg at Sophie Elise kommer ut med mange andre produkter som jeg kan teste ut i fremtiden. For hvis alle hennes produkter har så god kvalitet så bruker jeg gjerne pengene mine på de.

Og som jeg sa så kommer link til alle produktene jeg har brukt. Du kan enten trykke på linken under eller på selve bildet av produktet.

Sophie Elise scrub//Camilla Pihl peel off mask//Camilla Pihl under eyes

Handle nå og få 25% rabatt på disse produktene fra Camilla Pihl og Sophie Elise. 

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg