Innkjøp av klær og sko

I går gikk dagen i ett så jeg fant rett og slett ikke tid til å blogge. Det startet egentlig da jeg begynte på middagen. Jeg stekte kyllingfilet, lagde kyllingsaus og ris, hakket grønnsaker til. Når det var gjort så kom gubben hjem og vi spiste middag og dro rett ned til senteret for å se på jobbsko. Jeg fant ett par sko jeg likte på en skobutikk, men syns det var veldig dyrt. Derfor dro vi bort til sparkjøp for å se om vi fant noe billigere, men bra sko. Rett innafor døra møtte vi på en av venninnene til mamma. Veldig hyggelig å møte henne igjen så vi slo av en prat der. Så fikk jeg jo selvfølgelig øye på julepynten som sparkjøp har i år. Det var så mye fint! Jeg vet hvor jeg skal dra for å kjøpe julepynt hvertfall! Så mye fint på ett sted! Det er så klart alt for tidlig, men heldigvis for meg så får jeg ikke flydd så mye i butikker enda. Innen jeg har fått første lønning så er det allerede tid for julehandel.

Men når vi endelig kom frem til skoene så fant jeg jo et par som passet perfekt. Det var litt trangt foran så jeg prøvde jo en del andre sko. Jeg har jo så morsomme føtter. Jeg er bred foran og knøttliten bak. Så jeg prøvde litt forskjellige sko før jeg gikk for de første jeg prøvde. De var faktisk gode å gå i og hadde den støtten jeg trenger til beina. Så når jeg hadde gått litt og stått litt med de skoene på så var de faktisk utrolig gode å gå i. Dette var sko som passet føttene mine så da ble dem med meg hjem.

Nå hadde vi et budsjett på 1000,- og jeg hadde bare brukt 300,- så da dro vi tilbake til senteret for å se om vi fant noen fine bukser som passet meg og ikke var så dyre. Etter å ha vært i 4 butikker så fant vi faktisk 2 bukser, en genser og en BH. Jeg kunne jo egentlig fått mer om gubben ikke hadde regnet feil, men da har vi jo penger til melk og brød hvertfall.

Forrige dagen der så var jeg og venninna mi en liten tur innom samme senteret og det var da jeg faktisk fikk øye på denne genseren. Jeg måtte bare kjøpe den i går når jeg hadde med lommeboka. Men når jeg og venninna mi var å så på klær så kom vi over billige BHer og hun var så snill å legge ut for meg siden jeg ikke hadde med lommeboka den dagen. Så nå har jeg faktisk 2 nye BHer og de var skikkelig billige. Jeg har vel max 2 som passer sånn delvis fra før av og ikke alle BHer er like gode å gå i. Men nå har jeg fått 2 som er veldig fine på.

Til slutt vil jeg vise dere alt som jeg har kjøpt. Det ser dere på bildene under her.

Nå er jeg hvertfall klar for jobb. Jeg har vel det jeg trenger nå?
Sko, nøytrale bukser, nye BHer og en kropp som fungerer. Blir ikke bedre enn det! Nå venter jeg bare på planen for når jeg skal jobbe. Jeg må jo også klippe ned neglene mine og fjerne neglelakken, men det er fort gjort! Eller så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å vente.

Hva syns du om den nye genseren min?

4 kommentarer

Siste innlegg