Jeg er klar for dette!

Dagen er egentlig godt i gang nå. Jeg har fått ryddet litt i gangen og fått gått igjenom noe pappesker jeg fikk med i går for videresalg. Oppi flyttingen så har hun nok mer enn nok å holde på med om hun ikke skal drive å selge alt mulig i tillegg. Jeg har jo en god del tid nå og selvom jeg skal begynne å jobbe så kan jeg jo fortsatt drive med det ved siden av.

Jeg får se hvordan det blir fremover. Jeg er ikke sikker på om jeg vil bruke fritiden min til dette når jeg begynner å jobbe, men jeg får prøve å bli kvitt mest mulig. Jeg har jo fortsatt masse hobbysaker selv som skulle vært solgt. Det er jammen ikke lett!

I dag blir det full fart så jeg tenkte jeg skulle ta det litt rolig nå på formiddagen og så blir det skoshopping. Jeg håper jeg finner noen behagelige sko som jeg kan gå lenge med uten å få vondt. Jeg skal bruke god tid og finne sko som passer. Sko er vel egentlig det viktigste jeg må skaffe meg. Denne gangen skal jeg gjøre alt riktig!

I tillegg til sko, busskort og alt dette så tenkte jeg å sette opp en plan på hvordan jeg skal trene og komme i gang med dagen så jeg kommer inn i en god rutine som fungerer godt for meg. Jeg ønsker å holde meg i form og da må man trene ved siden av jobben, hvertfall når man er så ung som meg. Vis man bare jobber så sliter man ut musklene og klarer til slutt ikke å komme seg opp igjen. Når man trener så forebygger man slike komplikasjoner som jeg har hatt med kroppen min tidligere. Aldri i livet om jeg vil tilbake til det! Så da må man finne tid til å gjøre et par øvelser hver dag og har man fri en dag så er jo det en perfekt mulighet til å ta en skikkelig treningsøkt om man orker det. Jeg har ikke fått noe plan på når jeg skal jobbe enda, men den kommer vel snart. Med en gang jeg får den så kan jeg planlegge litt mer av hvordan min hverdag kommer til å se ut fremover. Bra blir det nok uansett. Jeg er så klar for å komme meg ut i jobb. Før var jeg kjempe redd for å starte i nye jobber, men nå kjenner jeg kun sommerfugler i magen og lykke! Jeg tror dette kommer til å bli bra jeg!

Nå tenkte jeg å få i meg litt frokost, så skal jeg rydde litt mer og trene litt før gubben kommer hjem. Når han er ferdig på jobb så skal jeg begynne på middagen. I dag skal vi ha kyllingfilet. Jeg får se hva jeg finner på til middag med kyllingfilet i. Jeg har ikke helt bestemt meg. Godt blir det uansett. Kyllingfilet er jo kjempegodt! Enten det er tikka masala, kyllingsalat, wrap eller ovnsbakt. Kyllingfilet kan jo brukes til så mye. Hva det blir denne gangen… vel, det får du vente og se!

Hva er middagsplanene deres i dag?

2 kommentarer
    1. Full fart med travle dager ja, 🙂 so er det litt godt med alt som er gjort også når dagen lir mot kveld 🙂 ja trening høres ut som en flott plan, man får betaling for slitet på sikt og kroppen klarer mer og man har det bedre med seg selv. 🙂 så lykke til med treninga! sjølv trener eg 3 ganger i uken men kunne sikkert vore flinkere, eg slurver litt med det sunne kostholdet da hehe. Ha en flott kveld videre! i dag ble det forresten fisk og poteter til middag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg