Dagen i dag

Borte bra, men hjemme best. Det beskriver vel denne dagen ganske bra. Jeg har fått hjulpet venninna mi en god del i dag også. Vi var på fyllinga å fikk kastet masse søppel. Det blir jo en god del søppel når man går igjennom tingene man har i hjemmet. Det er nok mye man ikke trenger, men som ligger rundt i huset urørt og glemt. Så da ble det kastet mye. Etter det så var vi hos moren hennes der hun skal flytte tilbake. Der fikk vi ryddet ut av poser og pappesker. Når alt var ryddet på plass så dro vi tilbake til leiligheten. Klokken hadde jo da begynt å flytte på seg ganske mye og det ble tid for meg å komme meg hjem igjen. Det har vært to fine dager, men det var utrolig godt å komme hjem til både gubben og bikkja. Resten av dagen har gått til å lage middag sammen, kose med bikkja som hadde savnet meg utrolig masse og så ble det jo redneck på kvelden. Nå er jo klokka blitt ganske mye så da er det jo på tide å komme seg opp i senga og få seg litt søvn. I morgen skal jeg rydde ut av et par pappesker jeg fikk med fra venninna mi. Når gubben kommer hjem så skal vi komme oss i butikken og få handlet sko til meg. Jeg må ha noen gode arbeidssko. Hva som skjer resten av dagen vet jeg ikke, men det går jo ann å ta på sparket. Det må hvertfall lages noe middag så går vi se hva dagen bringer.

Nå skal jeg hvertfall gå å legge meg. Jeg syns det er ganske velfortjent etter en skikkelig fin og travel dag.

God natt alle dere flotte mennesker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg