Store nyheter til dere

Jeg stod å lagde middag til meg og gubben, mens mamma var på besøk. Når jeg kommer bort til mobilen så ser jeg at jobben jeg var på intervju hos har ringt. Jeg sender derfor en melding tilbake om at jeg ikke hørte den siden jeg stod å lagde middag. Vi setter oss å spiser middag og etterpå går gubben ut. Jeg venter på et svar tilbake. Jeg tenker at jeg sikkert får en melding om at jeg ikke ble valgt til jobben, men så ringer dem derfra og sier at jeg har fått jobben. Det første som går igjennom hodet mitt er tuller du nå? Men neida, jeg har faktisk fått en jobb. Jeg ble så utrolig glad. Jeg nærmest hoppet ut til gubben og gav han de gode nyhetene. Jeg ringte mamma som hadde dratt hjem for å lage middag til henne og søstern min. Jeg ringte pappa og vi snakket lenge sammen. Jeg ringte venninna mi og sa jeg hadde fått jobben. Så mye glede og gratulasjoner. Denne jobben betyr alt for meg og nå har jeg den faktisk. Jeg skal begynne å jobbe! Så da blir det faktisk litt penger inn på kontoen min fremover. Det trengs så absolutt. Nå skal vi faktisk klare oss fremover.

Etter å ha snakket med de viktigste og skrivd det på facebook så ble jeg med venninna mi hjem til henne for å hjelpe henne med dette flyttelasset. Å stå alene med pakking, søppel og utpakking er jo ikke lett. Jeg har noen ledige dager så hva er vel bedre enn å hjelpe en venninne som trenger en hånd eller to ekstra? Jeg kommer ikke på en bedre idé hvertfall. Så her sitter nå vi da og snakker litt etter å ha fått i oss litt middag og sett en film. Vi har også gjort en god del tidligere i dag. Jeg kan vel si at jeg har fått gjort ganske mye i dag. Og mer skal gjøres. Nå skal jeg nemlig hjelpe til mer med å pakke. Jeg skal overnatte her til i morgen og da blir det å dra på fyllinga å kaste noe søppel. Så får vi se hva resten av dagen bringer.

Det var nå min dag.

Hvordan har deres dag vært?

18 kommentarer

Siste innlegg