Lucifer Morningstar

I går kom ikke mamma som planlagt så gårsdagen gikk til film. Jeg har også begynt å se på serien som heter Lucifer. Jeg har jo sett en del episoder på tv, men jeg har ikke fått med meg alt så jeg tenkte hvorfor ikke begynne å se på en serie? Lucifer er jo da the devil himself som har rømt fra hell for å leve blant mennesker. Det er faktisk en veldig spennende og litt morsom serie. Det skjer noe hele tiden og man blir litt revet inn i serien. Jeg er ikke en sånn person som setter meg ned for å se på friends eller game of thrones. Så jeg måtte finne noe annet å se på når gubben er ute i hagen på kvelden og styrer med gud vet hva. Er man sliten etter en lang dag så er det jo bedre å se på en serie enn å måtte finne en film. Så da ble det Lucifer.

Eller så går nå dagene med spenning, nervøsitet og et lite hint av kjedsomhet. Jeg venter fortsatt på svar angående den jobben. Jeg venter også på at mamma skal komme (fjerde dagen jeg venter). Jeg får vel bare ta ting som de kommer og gjøre noe annet i mens. Jeg kan jo  ikke bestemme når slikt skal skje så kanskje jeg skal prøve å få fokuset mitt et annet sted i mellomtiden?

Dagen i dag vil derfor være litt uklar. Jeg kan jo ikke akkurat legge noe planer når jeg ikke engang vet hva som skjer. Jeg kan jo evt. gå en tur eller fikse noe her hjemme. Noe enkelt som ikke trenger noe særlig mye tid og som ikke er langt unna. I går dro jeg og gubben til butikken for å kjøpe et par ting. Jeg fikk ikke tak i mamma og jeg orket ikke sitte hjemme lengre. Det var godt å komme seg litt vekk. Jeg trengte virkelig det.

Nå driver gubben ute i hagen så jeg tenkte jeg skulle ta en liten tur ut. Jeg  trenger litt frisk luft etter å ha sittet her inne så lenge.

Hva er deres planer for dagen?

2 kommentarer
    1. ja Fint å ha litt å se på nå som kveldene blir mørke og kalde 🙂 serien Lucifer høres ut som et godt valg.
      Min plan for resten av kvelden blir å stasjonere meg på dataen til Farmen starter 🙂
      Ha en flott kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg