Naturen har sine egne skatter

Etter å ha ryddet litt på kjøkkenet, satt på oppvaskmaskinen og rydda bordet i stua så kjente jeg at jeg trengte litt luft. Jeg tok meg derfor en liten tur ut i hagen sammen med bikkja og fant noen veldig fine vanndråper jeg bare måtte ta bilde av. Når vannet samler seg på blader og blomster syns jeg det er så flott. Det er naturens egen skatt. Vis man ser veldig nøye på blader og blomster etter at det har regnet så ser man små dråper som ligger på overflaten så små perler. Vist ikke dette er vakkert så vet ikke jeg. Nå er det kanskje ikke så mange som har tid til å studere blomstene og bladene etter at det har regnet. Så til alle dere som sitter på et kontor med masse papirer og overtid eller deg som jobber i barnehage og er helt utslitt etter jobb. Her har dere naturens egen skatt. Naturens flotte magi bevart i bilder. For hvem vil vel ikke se slike små skatter i hverdagen? Dessverre har ikke folk tid til å stoppe opp og nyte de bittesmå tingene som er rett foran nesetippen. Det var i grunn derfor jeg ville begynne å legge ut bilder på sosiale medier. Jeg vil at alle skal få med seg hvor nydelig naturen her i Norge egentlig er. Så her er 3 nydelige bilder rett fra hagen.

Nå er ikke jeg den som kommer meg så veldig langt eller reiser masse til utlandet. Jeg har heller ikke dyrt kamerautstyr og kan mye om fotografering. Jeg er bare e  helt vanlig hobbyfotograf med en mobil som tilfeldigvis klarer å ta ganske bra  bilder. Nå er det jo ikke på grunn av meg at bildene er så bra. Naturen gjør bildene mine bra! Naturen er så flott at det er umulig å få stygge bilder. Alle bildene ble faktisk vellykket, men vis jeg skulle velge et av bildene så ville det blitt bladene i vannet.

Likte du bildene?
Hvilket bilde syns du var finest?

4 kommentarer

Siste innlegg