Det uforklarlige

Jeg satt å så på Åndenes Makt nå nettopp og der skjedde det mye rart. Det var spesielt en ting der som var ganske skummelt. Vis det hadde skjedd med meg så hadde jeg nok hylt høyt og sitti stiv av skrekk. Når ungen sitter i stua og leker på gulvet og faren kommer ut så ser han en bærepose som svever mot barnet. Hadde det vært meg så ville jeg nok hentet barnet og bare kommet meg ut av huset.

Hva ville du gjort om det hadde skjedd deg?

Man kan jo ikke akkurat forklare det og da blir det jo veldig skummelt, men jeg kjente når jeg så den posen så kom redselen inni meg. Jeg vet jo at det bare var tv, men tankene kommer jo med en gang. Det er jo litt ekkelt da! Håper jeg slipper å oppleve noe sånt. Jeg har opplevd et par ting, men jeg har aldri sett noe. Jeg må jo si det holder med spenningen jeg har fått de gangene jeg har opplevd noe uforklarlig. Nå tenker sikkert noen at jeg må være helt sprø eller at jeg kanskje ljuger, men om du ikke tror på slikt så kan jeg ikke akkurat klandre de personene det måtte gjelde. Det jeg har opplevd selv syns jeg er veldig rart og litt ekkelt. Det er jo som regel ikke noe farlig, men når man ikke ser eller vet hva det er så er det jo ikke lett å vite hva man skal tro eller føle.

Har du opplevd noe du ikke kan forklare?
Kom gjerne med din historie.

Bildet er fra i går når bikkja fikk lov til å få det som var igjen i rømmeboksen.

Nå blir det å gå å legge seg. Det har jo vært en lang dag og det går jo i ett ganske mye av ukene nå så da er det jo ekstra godt å få litt søvn.

God natt alle dere flotte lesere!

8 kommentarer

Siste innlegg