Stua fikk vist en oppgradering

《Jeg trenger virkelig en jobb》

Med dette grå og triste været så kjennes det ut som at klokka er 7 eller mer. Jeg kikker på klokka og den er jo ikke mer enn halv 4. Det er ganske rart. Vel, da har jeg jo faktisk fått gjort ganske mye i dag da. Jeg har fått skoene inn i hylla, hengt opp et lerret/bilde i trappoppgangen, flyttet på bildene på veggen i stua og ommøblert litt. Jeg tror jeg aldri har vært så fornøyd med denne veggen før. Når jeg fikk flyttet på et par møbler så ble det vist en helhet her også. Vi får se hvor lenge det varer. Det som gjenstår nå er bare å flytte et glasskap fra ene siden av stua og over til den andre. Når jeg sier bare så er det egenrlig det fordi foran glasskapet står det masse planter og et klesstativ. Hadde det ikke vært for alle disse plantene som må stå inne om vinteren så ville heller ikke dette vært et problem. Så da må jeg jo rydde plass sånn at vi faktisk kan få flyttet på det. Ønsk meg lykke til!

Dere kan få kose dere med bilder fra den delen av stua som er ferdig. For jeg har jo faktisk fått gjort en god del i dag.

Jeg syns det var mye bedre sånn det er nå. Det ble mer åpent, lyst og dekorativt. Nå venter det mer arbeid på meg så jeg får vel bare sette i gang.

Hva syns dere om det jeg har gjort så langt?

6 kommentarer

Siste innlegg