Og så var det kvelden

Ja da var den dagen ved veiens ende for min del hvertfall. Det har jo vært en fin dag. Jeg har fått malt skohylla som dere kan lese Her. Gubben fikk malt ferdig trappa og den fikk tørket før han sovna. Jeg har jo også fått rammet inn og hengt opp mange bilder og jeg skal se om jeg får gjort enda mer i morgen. De bildene som er på veggen nå kan du se bilder av Her. Det begynner jo å bli veldig fint her, men vi har ikke fått malt resten av indre gangen og det tror jeg egentlug vi bare skal drøye med. Det har vært 2 uker med oppussing og da er det greit å ta en liten pause. Det er jo ikke akkurat sånn at veggen går noe sted eller at malingen blir ødelagt. Nei, det venter på oss. Vi kan ta det i det tempoet vi har lyst til. Det viktigste er gjort og det har vært veldig deilig. Jeg har gått å tenkt på at jeg vil gjøre noe med disse fæle furuveggene så lenge og nå gjør det faktisk ikke noe at det står litt igjen. Det viktigste på trappa er tatt. Veggene som skal pyntes er tatt og alle listene. Jeg er egentlig mer enn fornøyd med min egen og gubben sin innsats de siste to ukene og syns vi fortjener en liten pause fra malekostene så vi kan gjøre noe annet. I mitt tilfelle blir det å pynte litt i gangen, trene masse og få ryddet litt i stua og gangen. Jeg ryddet på kjøkkenet i dag og fikk satt på oppvaskmaskinen. Den blir det å rydde ut av i morgen, tenkte jeg. Vi får se hvor langt jeg kommer og hva jeg får gjort. Følg med for å få med deg bildene fra gangen når den er pyntet og hvordan trappa har blitt. Innlegg om dette kommer i morgen! Jeg gleder meg skikkelig til det!!!

For når Cathrine jobber på egenhånd kan alt skje. Følg med videre.

God natt alle dere flotte lesere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg