Det var ikke så farlig allikevel

Ja, da har man fått vært på jobbintervjuet. Sjefen der var utrolig hyggelig og vi satt i 1t å snakket. Det var et veldig avslappende og bra intervju. Jeg er veldig glad for at jeg turte å stille opp. Vis jeg får jobben så tror jeg at jeg kommer til å trives utrolig godt. Dette er et flott sted og vis alle er som henne så blir det veldig fint. Jeg fikk greie på alt jeg lurte på og syns egentlig jobbintervjuet gikk ganske greit. Jeg skulle nok ønske at jeg hadde fått et svar i dag for det er ganske nervepirende å måtte vente, men sånn er det. Dem hadde fått en del søkere og jeg var blant de 3 heldige som fikk komme på intervju. Vis jeg er så heldig å bli den som får jobben så kommer jeg nok til å hoppe i taket og juble så hele Norge hører meg. Vis jeg ikke får den så er det samme gamle: dårlig råd, søke jobber og stange hodet i veggen. Nei, jeg får la hver å tenke for mye. Det blir ikke bedre om jeg tenker meg i hjel på dette. Jeg får smøre meg med tålmodighet og puste dypt inn, slappe av til jeg får svar.

Etter å ha vært på jobbintervjuet så gikk jeg til bilen der gubben satt å ventet. Han kom ut av bilen og lurte på hvordan det hadde gått. Jeg fortalte at det var et veldig fint intervju og at jeg var blant de 3 som var potensielle ansatte der. Vi var begge sultne så vi gikk innom spar og kjøpte noe mat. Så dro vi til broren min og familien som bor like ved. Nå var det lenge siden vi hadde vært der så det var ekstra koselig å ta en tur innom der. Så da ble det verken redneck eller bloggerne i dag, men det gjør ingenting når man kan tilbringe litt tid med tantebarna. Selvom de ikke bor langt unna så ser vi ikke mye til dem. Det er vel egentlig noe vi bør bli flinkere på.

Men nå skal jeg hvertfall sove litt. Det har vært en langt dag og energien min er brukt opp for lenge siden! I morgen får jeg prøve å male litt og trene. Det er best å holde seg i form om man få jobben. Heldigvis er jeg mer i form enn før og det er jo viktig å holde ved like!

Tror dere jeg får jobben?

10 kommentarer

Siste innlegg