Dagens antrekk

Da har jeg fått på meg andre klær og litt sminke. Håret er satt i hestehale. Det vanskeligste med å finne et passende antrekk er at jeg ikke har så mange jeans, men jeg fant en som lå i skuffen og som passet. Jeg må virkelig få ryddet i klærne mine snart. Det er så mange klær som ikke passer, ser grusomme ut på meg etter at jeg gikk ned i vekt eller som rett og slett bare er slitt ut. Også en grunn til at jeg trenger denne jobben. Det kommer bare flere og flere grunner, men det å ha råd til nye bukser er nok det viktigste når det kommer til hva jeg må bruke lønningen på. Jeg har snart ikke flere jeans. Man kan ikke gå med joggebukse hvor enn man går og jeg drar ikke på meg skjørt eller kjole med mindre det er noe helt spesielt. I dag hadde jeg flaks, men det er jo ikke sikkert jeg har neste gang det er noe.

Men jeg kan hvertfall med hånden på hjertet si at jeg ikke har følt meg så pen på lenge. Før hatet jeg å legge ut bilder av hele meg, men nå går det helt greit liksom. Og med den selvtillitten skal jeg gå inn på jobbintervjuet med. Jeg føler meg faktisk som et helt nytt menneske. Jeg har klart å legge fortiden bak meg og vil gjøre noe meningsfylt med fremtiden. Jeg kunne sittet her og fortalt dere om alt som har skjedd i fortiden og alt sånt, men akkurat i dag velger jeg å la være fordi det er en såpass fin dag og jeg ønsker ikke å få tankene til å bli flere. I dag handler det ikke om fortiden, men om fremtiden.

Som dere ser på bildet over så har jeg på meg et helt enkelt antrekk nettopp fordi jeg ikke vil pynte meg for mye eller for lite. Det er midt på treet OG det er behagelig å gå i. Mer klar enn det jeg er nå går vel ikke ann tror jeg.

Jeg tenker på en million ting som kan gå galt, men allikevel er jeg mye mer rolig enn jeg hadde trodd at jeg skulle være kun timer før jeg skal dit. Selvom dette er det viktigste jeg har gjort hele mitt liv (føles hvertfall sånn) så er det ikke halvparten så mye nerver nå som det var da jeg skulle til tannlegen. Når jeg satt å ventet så trodde jeg seriøst jeg skulle svime av. Når de holdt på med tannen min så knyttet jeg nevene sammen og neglene inni hånda. Jeg hadde ganske bra med merker inni hånda da jeg var ferdig. Så dette burde gå ganske bra sammenlignet med tannlegen.

Nå er det bare å vente. Hvordan det har gått vil du lese i kveldens innlegg. Så vis du er like spent som det jeg er så foreslår jeg at du følger med på bloggen min.

Har du vært på jobbintervju før?
Vis du har, hvordan syns du det gikk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg