Lade opp litt

Det ble ikke noe av å hjelpe venninna mi allikevel så jeg og gubben sovna begge to. Jeg har sovet siden kl. 16.00 og helt til kl.19.00. Når vi våknet så hadde jeg hodepine og var helt slapp i kroppen så i dag er det gubben som styrer på kjøkkenet. Han lager så fancy mat. Dette har jeg faktisk aldri smakt før så jeg gleder meg masse. Det blir laks med créme fraîche. Han lager også potetskiver i ovnen + salat ved siden av. Dette høres veldig godt ut så jeg gleder meg masse til å smake.

Resten av kvelden går til å se på tv. Det er jo Redneck i dag og det må vi jo få med oss. Jeg fikk ikke med meg bloggerne i går så i dag så jeg reprisen. Jeg får jo ikke med meg bloggerne i dag heller siden redneck går samtidig så da går jeg nok glipp av morgendagens reprise, men det gjør ingenting når jeg har fått mitt første jobbintervju. Da kan man godt ofre en episode av bloggerne.

Derfor må jeg slappe av litt i kveld. Jeg må være helt klar for morgendagen.

Følger du med på Bloggerne?
Eller kanskje du ser på Redneck?
Hva er din favoritt serie?

4 kommentarer
    1. Først av alt, GRATULERER med ditt første jobbintervju! ja slikt er alltid spennende, krysser fingrene for at jobben blir din.. 🙂 Ja det var sanneleg en lang middagskvild 🙂 men stundom gjør det godt å kvile ut også. Ja enig, laks poteter og salat er kjempegodt (men uten créme fraîche i mitt tilfelle 😉 men det er smak og behag ikke sant :-).. ja eg ser av og til på Rednek når eg treffer programtida, men for tida er det Farmen og ymse naturprogram som tek tv tida mest i desse dager. ja ogso følger eg med på serien Vikings når den går.
      Ha ein flott kveld videre

    2. tuden takk. ja, créme fraîche var litt rart, men nå har jeg hvertfall prøvd hihi. skal bli godt å sove nå hvertfall. hodepinen tar snart knekken på meg. farmen syns jeg har blitt så mye unødvendig drama så har mistet interessen der desverre. vikings har jeg faktisk ikke sett. 🙂

      ha en flott kveld du også. nå venter senga.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg