Så mange tanker

Ja, da var det en ny dag med nye opplevelser. Dagen startet helt greit egentlig. Det eneste jeg kunne vært foruten er den nervøsiteten for jobbintervjuet i morgen. Det er fortsatt mange tanker i hodet selvom flere ønsker meg lykke til og sier at alt kommer til å gå bra. Jeg vet jo at et jobbintervju ikke er farlig, men det er til en jobb jeg har utrolig lyst på og det er derfor jeg er så nervøs. Vis jeg ikke får denne jobben så er det veldig kjipt for å si det mildt. Derfor brukte jeg morgenen til en skikkelig lang treningsøkt for å få disse tankene vekk. Det hjelper å trene for da er jeg så fokusert på det at jeg ikke tenker på noe annet. Med musikk til treningen går minuttene mye fortere og jeg føler at jeg kan senke skuldrene mer nå. Det er “bare” et jobbintervju. Så nå skal jeg ta meg en lang dusj og finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen kveld.

Etterhvert kommer vel venninna mi å henter meg også. Jeg skal jo hjelpe henne i dag. Jo mer jeg holder meg i aktivitet jo bedre. Jeg vet jo ikke hvordan det blir fremover så det er bare å øve seg på å jobbe hardt og effektivt. De jobbene jeg har hatt innen mat og kaker så føler jeg selv at jeg var ganske flink. Jeg er jo ryddig, effektiv og glad i å jobb så det bør jo egentlig ikke være noe problem. Dessuten er jeg i mye bedre form enn det jeg har vært! Jeg får tenke positivt og prøve å slappe av.

I dag blir det vel en hel dag hos venninna mi. Når jeg kommer hjem så skal jeg vel bare slappe av på sofaen. Jeg må vel kanskje prøve å få malt første strøket på skohylla i dag siden det ikke ble noe av i går. Men gubben fant ut at han skulle begynne å male trappa på kvelden så vi var jo ikke akkurat tidlig i seng. Jeg var ganske trøtt da jeg gikk å la meg, men det tok jo selvfølgelig tid før jeg klarte å sovne. Dagen i dag startet jo selvfølgelig tidlig så det ble lite søvn på meg i natt. Heldigvis ble det bedre etter en treningsøkt så nå føler jeg meg mye bedre.

Men nå får jeg komme meg inn i dusjen.

Hva skal du i dag?

4 kommentarer

Siste innlegg