En overraskelse på vei

Nå er kroppen min ganske sliten. Håndleddene verker og kroppen min er klar for kvelden, men først skal jeg få med meg åndenes makt. Denne dagen har bydd på mye forskjellig. Vi har fått gjort en del, vi har fått besøk og bi har rett og slett hatt en fin dag. Jeg kan jo med hånden på hjertet si at det skal bli godt med søvn. Bare det å senke skuldrene og få hvile helt ut føles så fristende ut akkurat nå. Det begynner å svi i øynene mine og det begynner å bli vanskelig åholde øynene åpne, men åndenes makt skal jeg nok klare å få med meg allikevel.

I morgen begynner jo ny uke, men det er først på tirsdag at vi har planer. Hva som skjer da får dere vite når vi er hjemme igjen. Jeg vil at dette skal være en liten overraskelse frem til da.  Det blir veldig gøy og vi har snakket om dette en liten stund nå. Dette blir veldig gøy. Jeg gleder meg masse til å komme hjem etter dette og fortelle dere den spennende nyheten.

Jeg fikk egenrlig spørsmål om å komme på kaffe/te hos ei dame i Vikersund. Hun er utrolig hyggelig og hadde det ikke vært for at disse andre planene kom i veien så ville jeg takket ja til invitasjonen. Det får bli en annen dag. Vi har snalket om det før og det høres jo veldig koselig ut så får håpe det blir noe av om ikke så alt for lenge til.

Men hva som skjer i morgen vet jeg ikke. Dagen begynner vel som vanlig med frokost og trening. Det var også snakk om å tømme hengeren i morgen for den trenger vi tom på tirsdag så nå kan dere lure på hva som skjer på tirsdag.

I tillegg til alt dette så har jeg bestemt meg for å ikke spise godteri, kake eller drikke brus på 2 uker. Dette er fordi det ble alt for mye godteri og brus denne helgen. Så da får vi se hvor lenge det går før jeg sprekker eller om jeg klarer de 2 ukene. Tiden får vise rett og slett.

Syns du det høres spennende ut med overraskelsen?
Klarer du å gjette hva vi skal på tirsdag?

Hint:
– noe som gis bort på finn
– til å ha i hagen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg