Instagram & Throwback

Jeg syns jo det er utrolig moro å se tilbake på alle bildene jeg har tatt på turer og derfor så jeg litt på min private facebook og fant noen gamle naturbilder som jeg har veldig lyst til å dele med dere. Det kommer også mange bilder på instagram så vis du ikke følger meg alt og vil få med deg alt av bilder der så er det bare å søke på cleo_kaoh så får dere opp min insta. Her legger jeg kun ut naturbilder (99% hvertfall) så det er jo mest for dere som liker å se naturbilder. Jeg legger ut flere bilder daglig for tiden og har tenkt til å fortsette med det. Instagram var for meg et sted der jeg postet masse forskjellige bilder i starten, men så valgte jeg å fjerne en god del og bare ha natur, landskap og blomster. Jeg syns det ble mer ryddig når jeg fikk fjernet selfies og masse sånt surr. Jeg tar instaen min mer seriøst nå fordi jeg har blitt mer voksen og ønsker ikke å bruke insta til å dele meg og min kropp som kanskje mange andre gjør. Om jeg skal legge ut bilder av meg så blir det nok kun i historien og ikke på selve instaveggen (vis det er et bilde jeg blir veldig fornøyd med). Eller så har jeg bloggen og facebook til det. Det er jo ikke sånn at jeg MÅ ha masse bilder av meg rundt på nettet akkurat.   Men når jeg først er inne på temaet så er det slik min instagram ser ut for øyeblikket.

Håper jo så klart at vis dere liker slike bilder og vil se flere bilder som ikke har vært på bloggen så håper jeg dere vil følge min instagram. Men som jeg nevnte så har jeg gått igjennom bilder på facebook. Der fant jeg jo mye forskjellig. Det var alt fra hobby og naturbilder til selfies og gud vet hva! I dag skal dere få se litt av det som ligger på min facebook profil.

Det har blitt en god del bilder opp igjennom årene og det er jo mye man ikke tenker over akkurat der og da, men jeg ser jo at jeg burde ha ryddet i bildene mine. Det er ganake mye rart som ligger der (mildt sagt). Om jeg noen gang får ryddet i bildene er en helt annen sak, men det gjør jo at jeg faktisk kan sitte her i dag og skrive dette innlegget og det er jo bra nå kan jeg dele disse bildene med dere. Så jeg tenkte å vise dere noen naturbilder som er helt greie/som jeg er fornøyd med. Så kan jeg vise dere noen bilder jeg ikke er fult så fornøyd med. Om du vil at jeg skal lage flere slike innlegg og mimre litt om hva som har vært og kanskje bilder av meg så får dere si i fra i kommentarfeltet. Her er hvertfall de bildene jeg fortsatt er fornøyd med.

Ja, det var da de fineste bildene jeg har liggende på facebook. Dette er jo bilder jeg har tatt på tur utenom sommerfuglen som er tatt hjemme i hagen.

Men det er jo ikke alltid at bildene går som planlagt. Enten man sitter i bilen eller man ikke klarer å se det helt klart på mobilen eller kamera så er det ofte at man får stygge bilder. Noengang havner jo disse på facebook uten at man egentlig ikke vet helt hvorfor. Jeg kan jo si det sånn at det er mye der aom ikke skulle vært på facebook, men å slette så mange bilder tar jo tid og jeg gidder jo ikke bruke min tid på å slette en hel haug med bilder. Er dem lagt ut på facebook så kan dem jammen også få bli der. Her ser dere noen av bildene som jeg bare rister på hodet av den dag i dag.

Det kunne jo så klart vært fine bilder vis lyset var bedre og man hadde fått litt bedre fokus på detaljene i bildene. Naturbildene er jo så klart ikke de verste bildene som ligger ute på facebook, men jeg vil først høre med dere før jeg lager enda et slikt innlegg.

Vil dere se samme type innlegg med mine selfies?

4 kommentarer

Siste innlegg