min dag blir sånn

Jeg tenkte jeg skulle skrive blogginnlegget fra pcen for en gang skyld, men det kunne jeg spart meg for. Denne pcen gjør meg GAL! Den er helt ubrukelig når jeg trenger den og det har jeg ikke tålmodighet til i dag tydeligvis. For i dag tenkte jeg å få gjort litt annet enn å krangle med en pc som ikke vill at jeg skal få skrive i fred. hadde det ikke vært for “pling” lyden den lager når den popper opp med noe annet (som ikke er der), så hadde jeg skrevet et helt innlegg uten å egentlig skrevet det… Så da skjønner dere kanskje hvorfor jeg bruker mobilen min til å blogge mer enn jeg bruker pcen. Etter at jeg fikk lastet ned appen så har jeg faktisk nesten ikke brukt pcen. Dessuten slipper jeg å bruke shift hver gang jeg skal starte en setning med stor bokstav. Nei, mobilen er verdens beste elektroniske apparat. Jeg bruker den til alt. vekkerklokke, påminnelse til ting, klokke, kalkulator, kamera osv. Den har jo alt så hvorfor skal man da dra med seg alt mulig annet? Når jeg er på tur kan jeg allikevel blogge og det elsker jeg! Mobilen min tar jeg ikke forgitt og jeg bruker den masse. Glem facebook og alt det der. Nei, min mobil brukes vel til facebook 10% i løpet av dagen og resten til ALT mulig annet. Men det var ikke derfor jeg skulle blogge.

Mine planer for dagen
Ja, det var derfor jeg skulle blogge. Jeg tenkte å fortelle dere hva jeg skal gjøre i dag. For jeg og venninna mi har nemlig planer om å finne på noe i dag. Hva som skjer har jeg faktisk ikke peiling på enda, men det blir helt sikkert 110% gøy! Hun er min beste venn og vi finner på så mye gøy sammen. det er aldri et kjedelig øyeblikk så jeg gleder meg masse. Det har ikke blitt mye tid til girltime i det siste og det blir nok ikke så mye fremover heller siden jeg skal prøve å fokusere mest på min helse og mulige jobber. Vi finner alltids en eller annen dag, men før var vi sammen HELE tiden og gjorde så mye gøy. Nå blir det mindre og mindre, noe jeg syns er veldig trist. Hun har jo sin jobb, leilighet og type så da går jo mye av tiden til det. Men i dag skal vi kose oss og ingenting skal få stå i veien for det… vel, så fort hun klarer å komme seg ut av senga! jeg syns jeg var seint oppe i dag når jeg våknet kl.11.00, men venninna mi kan sove myye lengre enn det. det blir ganske kjedelig å vente i lengden, men det blir jo verdt det når vi først treffes.

Etter det…
Vel, da er det vel mest sannsynlig kvelden og da må jeg få med meg Åndenes Makt. Det var snakk om helt nye episoder og da vil jeg følge med på det. Og så er det natta. I morgen blir det skikkelig pangstart på en hard treningsuke. Den første uka er ikke den verste, men heldigvis blir det lettere etter hvert som man trener og det er utrolig gøy. Man kjenner at man kommer i bedre form og det er veldig moro. Hvor lenge jeg skal trene eller hva slags øvelser osv. Har jeg ikke helt bestemt meg for, men jeg kommer meg nok i form uansett og det er det viktigste.

*Bildene i innlegget er fra en messe jeg var med på for flere år siden.

Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer
    1. ja men bruker den sjeldent. det var gave fra gubben for at jeg skulle få søkt jobber annet enn på nav og kurs. så det er nesten det eneste den brukes til hehe.
      ønsker deg en fin søndag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg