Sophie eide dansegulvet

Jeg må si at jeg ble mektig imponert over ganske mange av de som var med på skal vi danse denne sesongen. Men en ekstra skryt til Sophie Elise for det var jammen litt av en avslutning på første dagen på parketten. Jeg håper virkelig at Sophie kommer utrolig langt for hun viser utrolig mye talent, men også veldig mye utstråling også er hun jo sukkersøt. Dette har hun jobbet hardt for å klare og jeg gleder meg utrolig mye til å se hva hun viser frem til neste lørdag. Jeg ønsker deg masse lykke til, Sophie Elise. Nå må du kose deg skikkelig og bare gi alt du har! Dette har du i deg! I tillegg var det jo flere andre flinke kjendiser som var med og fortjener en plass videre vis de fortsetter på dette nivået. Nei, jeg gleder meg sinnsykt masse og har alt plukket ut 3 favoritter. Vi får se hvordan det går da. Men uansett hva som skjer så håper jeg de bare koser seg og gjør sitt beste. Dette er jo en stor mulighet. Det ser jo kjempe gøy ut og jeg vet jo selv hvor gøy selskapsdans kan være. Jeg har jo gått på dans selv og jeg hadde nok gått på det i lang tid om de ikke måtte slutte. Men man får heller se på skal vi danse og heie på de som er flinke. Nå skal jeg sove litt. I morgen kommer det en ny dag.

Men hvor mange av dere så på skal vi danse i kveld?

6 kommentarer

Siste innlegg