Jeg fatter det ikke!

Wow! Okay, jeg trenger virkelig ett minutt eller en evighet på å få dette til å synke inn. Jeg var på facebook og scrollet ned som vanlig. Veldig lite facinerende inntil jeg får opp et bilde av en jeg datet for en kort periode. Jeg tenkte først “hæ? Har jeg har på denne profilen?” For så å innse at jeg ser på et bilde av et ark fra hans begravelse. Jeg går fullstendig i sjokk og skjønner INGENTING!! Det er en ung mann som har funnet kjærligheten og så faktisk utrolig lykkelig ut. Han så ikke syk ut eller noe sånt heller. Så jeg kontaktet han som la ut bildet og får vite at personen hadde fått et hjerteinfarkt og var ikke i stand til å reddes. Tankene mine går rett til kjæresten som nå sitter alene og er sikkert i fullstendig sjokk og sorg etter hva som har skjedd. Stakkars! Jeg fikk vite at vedkommende har mye støtte og gode mennesker rundt seg i denne tunge tiden. Tiden leger alle sår sier dem… vel, tid var det eneste denne unge mannen ikke fikk. Han gikk bort så alt for tidlig. Han hadde hele livet foran seg!

Så da er det 2 jeg har datet som har gått bort. Han andre døde i en trafikkulykke (ikke han sin feil) og etterlot seg et barn og kona. Tragisk, grusomt og rett og slett urettferdig! Man vet liksom aldri hva livet har planlagt for oss før det skjer. Det er derfor veldig viktig å leve hver dag som det var den siste og alltid sette pris på de man har rundt seg. Gi de rundt deg den kjærligheten de fortjener for en dag kan det være for sent.

…ikke la det bli for sent!

6 kommentarer
    1. Huff så utrolig leit å lese.
      Men er veldig enig med deg, man må leve hver dag som om den er den siste, for ingen kjenner morgendagen.
      Selv er jeg ME syk, og det hadde jeg aldri trodd skulle skje med meg. Livet er kraftig redusert. Så da ble det viktigere enn noen gang å faktisk leve livet, og nyte nuet de dagene jeg har anledning til det 🙂
      Ta godt vare på deg selv oppi alt dette <3

    2. Så utrolig trist! Skjønner du fikk deg et sjokk når du oppdaget det på denne måten.
      Man begynner å tenke når slikt skjer! <3
      Ta godt vare på deg selv! Å lev i nuet hver dag. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg