Ditt valg

Nå har jeg jo blogget en god stund og jeg har funnet min lidenskap og tema for bloggen. Men så er det jo sånn at man skriver jo litt annet inni mellom og det jeg da lurer på er jo hva folk faktisk ønsker å se og lese mer av. Altså, det er jo ikke sånn at jeg kommer til å skifte bloggens tema totalt. Nei! Jeg spørr egentlig fordi jeg tenker at det kanskje er flere der ute som lurer på noe, vil se mer av noe eller kanskje vil se/lese om litt andre ting. Jeg har jo f.eks ikke vært så mye innom girly stuff. Jeg har ikke snakket om sminke og klær. Kanskje folk vil se mer av dette i fremtiden. Eller så er det jo ganske mye ved meg som folk kanskje ikke vet og som folk lurer på. Kanskje folk lurer på hvordan jeg gikk fra usunn til sunn og hvordan jeg var før jeg startet bloggen og hva bloggen har gjort for meg osv. Kanskje folk vil vite litt mer om menneskene som jeg er glad i. Det er jo så mye annet jeg kan skrive om. Det trenger jo ikke handle om planter og sånt hele veien. Eller kanskje dere vil lese mer om planter og blomster. Jeg er ikke tankeleser så jeg vil gjerne høre deres mening. Kanskje tips til challenge eller hva det måtte være. Deres stemme teller!

Slutte å skrive om blomster og naturen er ikke et alternativ, men det er jo ikke min eneste lidenskap. Jeg er jo kvinne og liker jo mye annet selvom jeg går mye i joggebukse/treningstights og hettejakke så liker jeg både sminke og mote. Så vis du har noe på hjertet så skriv i kommentarfeltet.

Hva vil dere se mer av?
Hva nytt vil dere se?
Hva vil dere ha mindre av?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg