Om jeg hadde masse penger

Det er så mange som snakker om hva de ville gjort vis de hadde hatt. Fleremillioner. Jeg vet at penger kan forandre et menneske, men jeg tror og håper at vis jeg hadde vært så heldig å vunnet/hatt masse penger så ville jeg vært det samme jeg er i dag. Jeg har så klart tanker om hva jeg ville gjort vis jeg hadde hatt masse penger. Så jeg tenkte at jeg skulle skrive et innlegg om nettopp dette da. Det er jo faktisk et tema som kommer opp på mange blogger og som folk snakker om oftere enn man skulle tro. Så her er hva jeg ønsker å gjøre vis jeg hadde hatt masse penger.

1. Reiser
Jeg ville kjørt rundt i Norge og opplevd alt som er å oppleve. Jeg ville tatt bilder, blogget om et helt annet liv og lagt ut bilder på instagram. Når jeg hadde opplevd hele Norge så ville jeg tatt med meg venninna mi og reist rett til London. Dette er et sted som hun og jeg har drømt om og jeg ville derfor gitt henne hele den turen gratis fordi hun har gjort så utrolig mye for meg. Ja, jeg hadde nok reist mest mulig og delt alt med verden på sosiale medier. Rett og slett…

2. Nytt hus
Jeg har drømt om å bo på en liten gård der låven kunne blitt pusset opp til bilverksted for gubben og jeg hadde hatt en stor hage med massevis av frukttrær, drivhus og en flott fiskedam. Jeg ville også hatt masse roser og andre blomster. Figurer og en stor fontene ville også stått i hagen. Det ville vært et paradis. For jeg kunne aldri tenkt meg å bodd i et tett boligfelt der alle bryr seg med tingene dine. Nei, jo nærmere naturen og lengre vekk fra storbyen jo bedre!

3. Bryllup
Jeg er jo allerede forlovet. Det eneste som mangler er et bryllup. Og da mener jeg ikke et stort og flott bryllup med masse staspå et fancy hotell eller noe sånt. Nei, jeg ville hatt et låvebryllup eller noe i den stilen. Hvorfor skal alt være så stort og flott når man er like lykkelige sammen om man gifter seg i en låve. Jeg trenger verken det ene eller det andre. Alt jeg trenger er et stort JA og en prest (eller lignende) som sier vi er gift. Så kan vi feire med familie og venner med god mat og kaker. Jeg trenger egentlig ikke så mye mer jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg