Finnes det en jobb til meg?

Ja, da var det en ny dag. Jeg tenkte jeg skulle prøve å få orden i gangen en gang for alle. Jeg har jo alt dette hobbyutstyret i gangen som tar ganske mye plass. I tillegg til noe klær og andre ting som må gås igjennom. Så da er det vel bare å sette i gang. I går var det kjøkkenet som ble ryddet og det ble jo veldig fint til slutt. Kanskje gangen kan bli like fin. For når man har et hus så må man jo prøve så godt man kan å holde det ryddig. Gangen har ikke vært helt ryddig på en god stund så jeg håper virkelig jeg klarer å finne et system nå som kan fungere videre. Etter å ha ryddet i gangen så tenkte jeg  å gå en tur og få lagd noe middag. I dag står det sommerkoteletter på planen som jeg tok ut av frysern i går kveld så det er hvertfall klart. Når middagen er spist så har jeg egentlig ikke lagt noen planer. Vi får vel bare vente å se hvor langt jeg kommer med ryddingen i gangen. Ønsk meg lykke til!

Eller så er formen helt grei og psyken stabil. Jeg har prøvd å bruke litt av tiden min til å søke jobber og tenke litt på fremtiden min. Det er så utrolig mange tanker i hodet mitt angående fremtiden. Ting blir jo bare dyrere og dyrere så her må man jo bare komme i form og komme seg ut i jobb. I en slik tid som er foran oss så har man jo ikke lengre tid til å være syk. Vel, jeg har jo heller aldri bedt om å bli syk. Man får prøve å gjøre det beste ut av det og søke på de jobbene man vet man klarer. Og da mener jeg ikke ting man ønsker å jobbe med for jeg har ikke råd til å være kresen. Nei, jeg mener de jobbene som jeg vet jeg kan holde ut i og som jeg klarer å fullføre dag etter dag.

Men nå skal jeg rydde gangen først. Jobbsøkingen får vente til etterpå. Jeg har jo hlldt øye med ledige jobber gjevnt hele tiden og søker så fort jeg ser noe. Aå får vi bare se om det kommer en jobb snart.

4 kommentarer
    1. Lykke til med rydding og et å søke på jobb. Hva vil/ kan du jobbe med? Hva er du utdannet som?
      Man kan ikke være kresen i dag, men man må også ha evner og ikke minst helse for det man vil jobbe med. I dag må man også ha utdannelse eller bred erfaring i det yrket man ønsker.

    2. jeg har utdanning som konditor men uten fagbrev. har lyst til å ta fagbrevet men vet ikke helt om jeg klarer å fullføre det slik kroppen min er nå. jeg må i såfall ha 50% stilling over 4 år i stedenfor 2. men vi får se hva som skjer. nå søker jeg egentl7g på alt som ikke trenger fagbrev og førerkort for det har jeg heller ikke. vanskelig å få jobb ja. har sikkert søkt tusen jobber. haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg