Hverdagen betyr…

En helt ny dag har startet og den dagen skal brukes til litt trening, tørke støv og litt småting. Det er ny uke og det betyr jo at ferien til gubben er over. Fremover blir det derfor mer tid for meg til å trene og gå ned mer i vekt. Vi har jo ikke hatt noe batteri i vekta på badet i det siste så jeg har ikke veid meg noe, men i går ble det satt inn batteri og i dag veide jeg meg. 97.2kg er det jeg skal gå etter nå. Jeg skal ikke et gram over den vekta der. Forhåpentligvis går jeg ned litt mer og får samtidig strammet opp. Jeg syns egentlig oppstramning er mye viktigere enn å rase ned i vekt. 

Over her ser dere fjordårets bilde fra desucon til venstre og bilde fra turen jeg nettopp var på til høyre. Det har endret seg en god del og jeg nekter å gå tilbake til “førbilde”. Da er det bare én ting å gjøre og det er å komme seg opp av sofaen og bevege seg. I tillegg skal jeg kutte ned på inntak av brus og godteri igjen. Det er ikke mer ferie-utskeielser nå. Det blir minimalt med fastfood som blir erstattet med frukt og grønnsaker.

Pappa har gått ned masse og vis en 60 åring med dårlig bein og gud vet hva, klarer det så klarer jeg som er ung å sprek det også.

Så da er det bare å legge vekk godteri og brus frem til helgen og begynne å gjøre litt. Det er jo mer enn nok å finne på her inne. Og når det er gjort så kan man jo begynne ute. Det er alltids noe å gjøre om vanlig trening ikke frister. Å gå en tur hjelper jo masse. Husarbeid er også en bra ting for å komme seg opp av sofaen. Så lenge man er i bevegelse så er det mye lettere å holde søtsuget borte.

Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer
    1. Masse lykke til.Dette klarer du og trenger du noen tips så send meg noen ord på privat chat.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg