Dag 2

Vi skulle egentlig sove i telt i går, men med regnvær som pøsa ned så ble det bilen. Fra hardangervidda til parkeringsplass og videre til et sted der flere andre hadde slått seg til ro. Grunnen til at vi flyttet på oss var fordi jeg måtte så utrolig på do. Vi fant til slutt ut at den lille plassen var helt greit å overnatte på. Jeg fikk meg 2 timer søvn og gubben sov som en baby. I dag begynte dagen med å se oss litt rundt der vi hadde parkert siden vi egentlig ikke hadde sett noe når vi hadde kommet dit. Jeg tror vi var der rundt kl. 03.00 eller noe. Verste var vel den tjukke tåka vi kjørte i. Vi så nesten ikke stripene på asfalten, men heldigvis er gubben utrolig dyktig bak rattetog det er jo ikke akkurat første gangen han kjører uten sikt. Vi kom hvertfall ned og det uten noen skrammer.

Etter at gubben hadde spist frokost så kjørte vi til Flåm. Der var det flott utsikt og mye å se på. Vi brukte formiddagen der og fikk kjøpt oss et par suvernier. Vi så også på samiske kniver og annet flott med samisk tema. Så jeg fikk et nytt sted jeg ønsker å dra til, Alta. Det får bli når vi har bedre råd.

Så fikk vi med oss ei flott stavkirke. Den måtte vi jo ta bilde av (bilde kommer når vi kommer hjem).

Nå er vi fremme i Gol og her blir vi til vi skal hjem. Vi var innom vikingcamping/sted også. Er ikke bygningen flott?

Nå skal vi innom butikken og så blir det å slappe helt av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg