Får jeg lilla hår?

Fra blond/brunt til… lilla?
Vel, vi kan jo i allefall håpe at det blir lilla. Jeg er ganake spent på dette. Håret mitt har aldri vært så veldig flink til å ta opp farge. Nå har sannhetens time kommet. Jeg har utrolig lyst på lilla hår. Jeg aner ikke om det vil se bra ut på meg, om det vil feste seg og faktisk syns, men nå prøver jeg hvertfall hårfargen som gubben var så snill å kjøpte. Så da blir det ny farge på håret til ferien, men hvilken farge blir det? Det er jo alltid like spennende når man prøver noe nytt. Jeg kjenner heller ingen som har prøvd denne fargen på halvbleket hår. Jeg klarer nesten ikke vente på å få se resultatet. La det være lilla, hver så snill!!

Ja, nå har jeg fått vasket det ut og jeg ser meg i speilet og tenker: wow! Det ble jo sykt kult! Jeg har faktisk lilla har!
Jepp, jeg ble ganske glad da jeg så at håret mitt faktisk hadde fått litt farge.  Dette har jeg ønaket meg så utrolig lenge og nå er håret mitt endelig lilla, yndlingsfargen min. Det kunne godt vært bedre farget mot bunnen, men 80% av håret ble kjempe bra og da er jeg fornøyd. Og hallo! Det er bare hår. Desutten går det jo ann å bleke etterveksten og farge resten etterhvert, men jeg syns det ble veldig fint og jeg er fornøyd med resultatet. Med tanke på at jeg ikke trodde noe av håret ville bli lilla så blir man vel fornøyd uansett. Så jeg vil høre deres mening. Hva syns dere?

Det syns ganske bra hvertfall!! Det er det ikke noe å si på.

Jeg får vel bare vente å se når håret er helt tørt. I morgen tenkte jeg å rette det ut før vi drar.

Nå skal jeg hvertfall slappe av litt før vi må pakke. Det har vært skikkelig hektisk og jeg har fått litt hodepine så da er det greit å sette seg litt ned i noen minutter så kroppen får roet seg litt. Det har gått i ett med dyrlege, butikker, innom foreldra til gubben, tur på fyllinga med sand og så en liten pause med middag. I dag ble det littvindt, kylling og baguett. Så var det å få ut av bilen og farge håret. Og etterpå skal man pakke til turen i morgen. For en hektisk dag. Jeg blir sliten bare av å tenke på det, men vi har fått gjort mye da! Så i morgen kan vi bare ta det helt med ro og nyte dagen. Jeg gleder meg utrolig masse. Det blir veldig gøy å ta en ferie i norges flotte natur. Bare koble av og nyte hvert sekund.

Har dere lesere hatt noen ferie denne sommeren? Fortell meg hva dere har gjort i sommer.

4 kommentarer
    1. purple punk. også var det jo det navnet på merket da. scwartkopf eller noe. blå pakke. har du langt hår anbefaler jeg minst 2!! 🙂 men ja, ble utrolig flott farge. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg