Hektisk i dag

I går hadde jeg så vondt i høyrearmen at jeg såvidt klarte å sove. I dag var armen bedre, men jeg kjenner at den henger der for å si det sånn. Nå har vi fått spist frokost og er klar for en ny dag. Det er en god del ting som må gjøres før vi kan dra noe sted. Det må pakkes, hengern må tømmes, hunden må ha årets vaksine og det må ryddes litt i stua og på kjøkkenet. Søppel må ut og vi må gå over maten vi har i kjøleskapet. Så det er mye som står på tapetet i dag. Om vi kommer i mål med alt får vi nå se på. Først og fremst skal hunden til dyrlegen så må vi tømme hengern så får vi se hvor mye vi får gjort derifra.

Det blir en hektisk dag i dag. Bra vi skal på fjellet og slappe av. Jeg tror vi trenger det begge to. Gubben har litt vondt i kroppen han også etter å ha slåss med treet, jernstenger og gud vet hva. Han hadde hvertfall veldig vondt da han kom inn i går kveld. Sånn går det når man får en kvist i ryggen og skal gjøre jobben for 3 helt alene. Han klarer det til alutt med mye banning og knall og fall. Men få det opp alene skal han uansett…

Men nå skal det teltet/garasjen få stå stille resten av uka. Nå skal vi slappe helt av og kose oss med natur og flott utsikt fra alle kanter. Så blir det å møte pappa på campingen i Gol til helgen. Jeg skal ta masse bilder, nyte turen og bare leve i nuet. Denne gangen blir hunden med oss på tur. Det gleder jeg meg skikkelig til. Dele ferieturen med hunden og gubben! Jeg kan ikke be om noe bedre selskap enn det hvertfall!

Men nå får jeg komme meg opp av sofaen og komme i gang med dagen.

Hva skal dere lesere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg