Gratis filmer og graving

På fredagen var jeg og gubben på europris og kjøpte noen billige filmer. Noen var 10,- stk og andre 3 for 99,-. I dag var vi på fyllinga for å tømme noe grus og fant filmer i ombruk kontaineren. Det ble faktisk 19 filmer vi tok med oss. Alt fra “tre nøtter til askepott” til “kickass”. Vi ble jo veldig glade for at vi fikk disse filmene både billig og gratis. Det er jammen ikke ofte vi har råd til å unne oss sånt som filmer og slikt. Når én film koster 179,- så er det jo ikke så rart vi lar dem ligge.

Dette er alle vi har fått tak i nå, på fyllinga og på europris. Det er jo ikke så mange nye filmer, men det er bra filmer som jeg gleder meg til å se på.

I dag ble det faktisk gjort mye. Jeg og gubben fylte 2 hengerlass og dumpa det på fyllinga. Så da ble det litt mindre sand her ute og deg blir rettere i hagen. Det mangler fortsatt en god del, men vi fikk bort masse også. Dagens treningsøkt kan man vel si når man kjenner det i magen og armene. Man skal jo kjenne man har beveget på seg og det er jo absolutt bare bra for kroppen! Så nå sier vi oss fornøyd med dagens innsats med sandgraving. Nå blir det middag på uteplassen og så skal jeg slappe litt av før jeg skal rydde litt. Jeg vil komme hjem til et ryddig hus etter å ha vært på ferie (som vi skal på onsdag).

Som dere ser på bildene over så er det mye sand som skal bort. Enda mer jobb blir det når resten av det som ligger i hullet skal graves opp, men den tid den sorg. Nå skal vi kose oss med middag som gubben har lagd aller først. Det er gressløk, tomat og agurk fra hagen. Dagens middag blir kjøttpølse og potetmos med salat.

Hva skal dere lesere ha til middag i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg