blomster i naturen

når tven kun gir oss reklame og repriser så er det alltid fint å gå en tur. i dag var en slik dag. jeg tok med meg kameraet og hunden så gikk vi en tur ned til vannet. jeg tok noen naturbilder og nøyt naturen. jeg liker meg best i naturen så det var veldig godt å komme seg litt ut av huset. i dag har det vært overskyet, men det har vært perfekt temperatur. vel, det syns i allefall jeg. nå er det ikke lenge før jeg skal se på the big bang theory, men før det så tenkte jeg å vise dere et par bilder fra turen.


denne fant jeg nede ved vannet. det er et sted jeg liker å sitte å slappe av. det er ikke der vi pleier å være, men ikke langt unna. det er godt å få tankene over på noe helt annet av og til og da er denne plassen perfekt. hva dette er kan jeg dessverre ikke svare på, jeg syns det bare var utrolig stilig på bilde.

så var det meg og blomster da. jeg syns det er så mye nydelige planter. selv om det bare er “ugress” for noen så syns jeg det er utrolig flott. naturen ville ikke vært det samme uten alle disse flotte fargene i naturen. så uansett om det er i hagen fordi man har plantet dem der eller fordi naturen har valgt å blomstre der så er det fint uansett.

dette syns jeg ble utrolig fint. at folk kan bare overse/ikke se dette skjønner jeg ikke. det er jo så utrolig vakkert!

hvilken blomst syns du er finest (som vokser ute i naturen)?

min favoritt er blåveis… eller kanskje liljekonvall. blåklokker er også utrolig vakre. og hestehov. nei, jeg klarer ikke bestemme meg. det er for mange fine! rett og slett!

#naturen #tavarepå #nytden #nyte #natur #blomster #ugress #naturblomster #bilder

2 kommentarer
    1. En ordentlig fin løvetann kan av og til danke ut andre planter.
      Er også ganske glad i Skrubbær, fordi de minner meg om kjernen i en banan. Kanskje litt for glad i mat! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg