Bilder fra fjellet

for et par år siden så var jeg og gubben med et vennepar på en liten campingplass. det var ikke så mye å gjøre akkurat der så vi tok en kjøretur opp på fjellet og mens jeg satt i bilen så tok jeg masse bilder. jeg hadde nesten glemt alle disse bildene helt til jeg så dem da jeg ryddet. og jeg tenkte jeg skulle dele disse bildene med dere. vi var jo ganske høyt oppe der vi kjørte, men på campingen var det jo sommer og sol. det var jo utrolig spennende og veldig gøy å kunne ta en sånn tur og se litt annet. det ble ikke så mange stopp på turen så jeg måtte jo ta bildene mens kompisen til gubben kjørte, men jeg må si at jeg fikk noen ganske flotte bilder til tross for farten han holdt over fjellet.

jeg syns egentlig det er helt sykt at folk ikke legger merke til hvor vakker natur vi har her i Norge. mange som ikke tar seg tid til å stoppe og nyte den flotte naturen, men jeg kunne brukt dager, uker og måneder på bare å gå rundt i naturen her i Norge og bare se hvor flott det er. det er jo så mye forskjellig! har du lagt merke til det? det er ikke likt overalt som mange sier. nei, Norge har så mye forskjellig å tilby. luk opp øynene dine så vil du se hvor nydelig landet våres er! jeg kunne godt tenkt meg å ta meg flere sånne turer bare for å nyte naturen og alt den har å tilby. jeg oppdager noe nytt ved Modum hver gang vi er på tur så hva Norge skjuler er ikke lett å vite.

men nå skal dere få se bilder fra turen vi var på for et par år tilbake.

det er fjell og flat mark, men hvert bilde er allikevel forskjellig fra neste. det er alltid noe nytt som dukker opp og det er så faktisk. jeg skulle virkelig likt å tatt en tur dit en gang til og fått tatt noen bilder med kameraet mitt for disse bildene er faktisk tatt med (Samsung) mobilen min. helt sykt at det kan bli så bra kvalitet på bildene av å sitte i en bil og ta bilde med mobilen. nå er jo kameraet på mobilen min utrolig bra, men allikevel da.

har du noen gang dratt over fjellet bare for å se på utsikten? jeg har gjort det flere ganger og da har jeg alltid med meg kameraet.

#naturen #bilder #fjell #påtoppen #mimre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg