Haglebu i bilder

jeg har ikke vært på så mange turer til utlandet og reist rundt, men jeg har vært på mange flotte turer i Norge og èn av de stedene jeg liker å dra til er Haglebu. jeg har utrolig mange minner fra Haglebu camping. vi dro hit når jeg var barn og vi hadde mye moro. men det jeg husker aller best er når jeg og broren min skulle låne båt og ro ut. selvfølgelig klarer “langbein” å miste årene i vannet. jeg får fullstendig panikk og han begynner å le. ja, det er vel egentlig standard broren min å le av meg når jeg får hysterisk anfall av noe. men er det ikke sånn søsken er? uansett, så betyr dette stedet noe for meg og det å kunne tilbringe en helg her oppe sammen med mamma og søstern er fantastisk. for det handler om familie og minner. stedet kunne godt vært gårdsplassen, men minnene man har fra et sted gjør stedet enda mer spesielt og verdifullt. så her har vi hatt mange fine stunder i samme leide hytte. men det har vært et par turer nå som jeg har blitt voksen og det har vært magiske turer. bare stå ved vannet og se ut på utsikten… jeg har rett og slett ikke ord på følelsene, men det er flott å kunne mimre litt og lage nye minner på samme tid. så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder jeg tok når jeg, mamma og søstern var på campingen sist.

jeg håper egentlig ikke det blir så lenge til før jeg kan ta en tur opp dit igjen. det er så vakkert og jeg har lyst til å gå lange turer i naturen der. det er lagd stier så det er veldig enkelt å kunne nyte naturen uten å måtte vasse i masse busker og kratt. det er veldig fint lagd egentlig. og er man lei av sommeren og ALT for varme dager så er jo fjellet det perfekte stedet å dra (om man ikke bare drar å bader). jeg for min del elsker å ta en tur på fjellet når den verste varmen herjer rundt. det er jo fint uansett. naturen er alltid et flott sted å dra til, Haglebu camping er ingen unntak.

Hva syns du om fjellet?
Når pleier du å dra på fjellet?

#fjellet #haglebu #camping #natur #bilder

4 kommentarer

Siste innlegg