Oliver i fokus

klokka er jo bare seks og jeg får jo da selvfølgelig ikke sove mer. jeg var ute med hunden og ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen. Pappa ville sove litt til virket det som så da satt jeg meg liksågodt i gangen med pcen. for oppe ligger gubben å sover og på sofaen ligger Pappa så da kan man jo i det minste sitte i fred og ro å blogge her jeg sitter nå. hadde det ikke vært for at jeg er lys våken så ville jeg jo også ha gått å lagt meg, men denne kroppen har vist ikke lyst til å sove noe mer. så da tenkte jeg å vise dere noen bilder jeg tok i går. Oliver er jo som regel midtpunktet så det ble jo noen bilder med han i går. han fikk sitte på ATV’n til bruttern. det var utrolig gøy for Oliver helt til min smarte bror skulle begynne å starte dette spetakkelet. det bråkte jo ikke litt heller så Oliver fikk jo fullstendig panikk og ville bare hoppe rett over til meg så fort han hørte lyden. jeg skjønner han godt jeg for det var en grom lyd som kom ut av den lille fisen. men her er i allefall noen bilder.


her sitter han trygt på fanget til søstern. han er jo kjempe glad i henne og hver gang hun kommer på besøk så hopper han ned fra sofaen og piler i gangen for så å hoppe opp etter beinet på henne. så søstern er hans beste venn.


her har vi lille blå. og Oliver så stolt over å tørre å sitte så høyt over bakken. sitter godt hos bruttern da. denne “lille blå” er jo da det nye leketøyet til bruttern som han syns er utrolig artig. jeg skjønner han godt jeg. jeg har faktisk lyst på noe sånt selv. det hadde vært kjekt det!!

her står da både sykkelen til Pappa og ATV*n til bruttern fint utstilt i hagen våres. jeg syns det var litt morsomt at dem faktisk har samme farge på dem. eller så ser dere søstern, pappa, svigerinna, bruttern og gubben i bakgrunn. også ser dere kanskje også at varmen har tatt livet av gresset vi engang hadde i hagen. det er utrolig kjedelig, men det er jo ikek mye man kan gjøre med det frem til det blir litt mer regn og litt mindre brennene sol. for nå fordamper jo vannet nesten før det lander. men nok om det… da har dere fått sett litt bilder fra gårsdagen. jeg vet ikke om det blir så veldig mange flere bilder fra dagene før Pappa har dratt. jeg vil ikke sitte å blogge når han er her, men jeg skal få til et par innlegg i løpet av dagen (bare ikke med bilder fra i dag).

#besøk #hage #bilder #familie #ATV #motersykkel #hund

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg