Middag i bilder

denne dagen har gått veldig fort. jeg føler at halve dagen bare forsvinner mellom fingrene mine. men nå er jeg i allefall tilbake på pcen og tenkte jeg skulle vise dere de to siste middagene (i dag og i går).

på bildet over ser dere gårsdagens middag som jeg skrev om. nakkekotelett som var stekt i smør, hvitløk og laubærblader. det var utrolig godt.

på bildet under ser dere salat, potetbåter og grillmat. nærmere bestemt grillskiver og pølse.

mat er godt, men å lage det er faktisk enda bedre. det er faktisk utrolig gøy å lage noe nytt, piffe opp maten og mixe med krydder/urter.

er det noe dere lurer på så er det bare å spørre. om dere ønsker flere slike bilder/oppskrifter så er det bare å følge med på bloggen min videre.

#middag #kjøtt #grillmat #salat #potetbåter

6 kommentarer

Siste innlegg