Middagen i dag

dagens middag ble ikke helt sånn jeg hadde håpet, men smaken var jo helt utrolig! jeg skulle egentlig lage lasagnepai, men det falt fra hverandre når jeg tok den opp fra formen. kanskje hadde jeg for mye væske i eller så måtte det ha avkjølt seg skikkelig først. problemet er at jeg liker middagen min varm så da ble det ikke det flotte bildet jeg håpet. men jeg kan jo fortelle dere hvordan jeg gjorde det så kanskje noen av dere klarer å få det til å stå.

først kokte jeg pasta (aner ikke hvor mye, men det ble nok til det jeg trengte den til). jeg satte pastarørene rett opp og ned i en form. så stekte jeg en pakke kjøttdeig, helte oppi et glass pastasaus og en boks hakkede tomater. dette helte jeg over pastaen og på toppen av det hele la jeg ost. så stekte jeg den i ovnen på 200 grader til osten var gylden. hadde den fått stått en stund så tror jeg faktisk det hadde gått an å ta den ut av formen og stelle den pent på tallerkenen, men det har man ikke tid til.

så kuttet jeg opp salat som er et must til lasagne (i allefall i dette huset). salat kan man jo egentlig ha til det meste og med den hagen vi har så er det jo ekstra moro. og selv om det ikke ble akkurat slik jeg håpet på så smakte det helt fantastisk. legger ved bilder også. anbefaler å prøve dette!!


resten av dagen går til å slappe av, kanskje rydde litt. men det viktigste i dag er de nye episode av the big bang theory.

#middag #bilder #lasagne #pasta #oppskrift #fremgangsmåte

4 kommentarer
    1. Syns dette måltidet ditt så fantastisk godt ut jeg. :)) også ellllsker jeg pasta. Favorittmaten så det holder det hos meg.:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg