Løvetann i bilder

er det ikke flott å se alle de flotte blomstene som kommer frem nå? jeg syns i allefall det. jeg snakker ikke bare om blomstene i hagen og bl.a syriner. nei, alle type blomster som blomstrer og gir farge til naturen. min favoritt akkurat i dag bli løvetannen! en blomst/ugress som får veldig lite positiv oppmerksomhet. det eneste jeg hører at folk sier er at de er i veien, kommer opp over alt og er bare en pest og en plage. ja, de kommer opp over alt. men de er jo så flotte! er jeg den eneste som syns det? vel, nå vil jeg gjerne få vise dere noen bilder jeg tok i dag, kanskje dere endrer mening. men det er helt okay at dere ikke liker dem. vi har alle hver vår mening om ting og det er lov.



vi har nemlig en hel eng nede på plenen over gjerdet og jeg syns det er flott! de gir liv og farger til hverdagen. naturen er fantastisk og den gir så mye av seg selv. så det jeg lurer på nå er hvorfor folk hater disse blomstene/ugresset så mye. er dem ikke flotte å se på? de lyser jo knallgult akkurat som hestehoven. disse er bare større.

så vis du er en av de som ikke liker løvetann så fortell hvorfor du ikke liker dem. jeg vil høre din mening. fortell gjerne hva som gjør at du liker dem vis du gjør det.

6 kommentarer
    1. pebble: huff, det hadde ingen fått meg til å gjøre hehe. smaker skikkelig motbydelig. 😛 men de er morsomme å dele og putte i vann så man får krøller da. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg